ceso Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 idag var jeg på kontroll og jøssenam som jeg har lagt på meg... sukk... forrige gang la jeg på meg 15 kilo til sammen, men nå er jeg jaggu oppe i 19 kilo allerede gitt og de merkes!! fått masse mer ødem i ansiktet og greier og føler meg like sexy som en potetsekk om dagen... blæh!! men det positive er at legen sa at slimproppen hadde gått og at jeg egentlig kan vente meg en fødsel innen 14 dager og det er klart at det gjør dagene litt enklere for en hormonell mor!! hehe
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 De kiloene raser fort av deg etter fødsel. Det meste er jo vann. hvorfor forventet legen fødsel innen 14 dager? bare lurer da mange sier det kan gå mange uker etter at slimproppen er gått til man føder. lykke til:)
ceso Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2007 jeg var veldig heldig da jeg gikk med den første. etter 7 uker var jeg tilbake i størrelse 36 igjen og det hjalp veldig samt at puppene mine vokste litt... hehe... legen trodde det fordi at som sagt såå gikk jo proppen, samt at jeg har hatt maserier siden 11,30 idag formiddag, utfloden min sier det, puppene mine forteller meg det og hodet mitt forteller meg oxo det. men FY F..... så vonde de forbanna maseriene skal være oxo da!! håper de gir seg så jeg kan sove litt inatt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå