AwholeNewWorld Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 Jeg og mannen min røykte før vi ble gravide. Vi sluttet samme dag som unnfangelsen skal ha skjedd. Etter vi mistet så røyket vi begge en uke eller to. Men nå er det helt slutt igjen :=) Jippi! Mannen min snuser litt, for å venne seg av med røyken. Men er på god vei til å slutte helt igjen :=) God helg jenter! KOSMOS!
Galskapens overhode Skrevet 2. mars 2007 #4 Skrevet 2. mars 2007 Ikke røykt siden jeg var kvalm pga svangerskap jeg ikke visste om før på mandag. Vurderte å begynne igjen på trass på tirsdag, siden jeg mistet.. MEN det byr meg heldigvis imot
tuppa prøvd lenge Skrevet 2. mars 2007 #5 Skrevet 2. mars 2007 jeg røyker men har bestemt meg for å slutte når jeg skal ha barn,så jeg koser meg frem til da:)hehe
Galskapens overhode Skrevet 2. mars 2007 #7 Skrevet 2. mars 2007 nei.. får prøve å være flink jente å holde meg unna igjen nå..
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 2. mars 2007 #8 Skrevet 2. mars 2007 Sambo røyker i helgene og snuser til hverdags. Får ikke han til å slutte med det, for han ikke er sååå klar for baby enda. Jeg snuste litt før i helger, hvis jeg var på byen og sånt. Men nå drar jeg sjeldent på byen, og snuser ikke heller=)
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 2. mars 2007 #9 Skrevet 2. mars 2007 Jeg har aldri proevd hverken roeyk eller snus. Helt "avholds" der ja. Mannen min roeykte masse foer, men det fikk jeg han til aa slutte med. (Selv om det tok lang tid og han greide liksom aldri aa slippe taket helt.. Men naa er det slutt!)
♥Tullerusk♥ Skrevet 2. mars 2007 #10 Skrevet 2. mars 2007 Nei, Ææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææsj, driver ikke med sånt ekle ting....=o( HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA.....Nei, guuuuuuuuuuuuud så morsom jeg er....=oD Nei, jeg røyker ikke...Har prøvd, men fant fort ut at det ikke var noe for meg...En stund så bare festrøykte jeg...Vet ikke hvordan det er nå men har ikke vært ute på en stund...hehehe....Søstern fikk meg til å prøve, ble kjempe kvalm og spydde... Mamma spurte hva som var galt... Sa at jeg hadde prøvd å røyke...Så spurte hun hvor jeg hadde fått tak i det fra.... Hehehe...." søøøssssteeernn" kom det fra doskåla... HAHAHAHAHAHA
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 2. mars 2007 #11 Skrevet 2. mars 2007 HAHAHA, søstern var vel ikke helt fornøyd da du fortalte det;-) Stakkars deg, ble såå dårlig!
Blåbærmuffins Skrevet 2. mars 2007 #12 Skrevet 2. mars 2007 Jeg røyker, ikke samboern så jeg bruker det som pressmiddel; "skal slutte når vi begynner å prøve..." og det skal jeg jo!
*tybber* Skrevet 2. mars 2007 #13 Skrevet 2. mars 2007 Nei, ingen av oss verken røyker eller snuser! Aldri prøvd i hele mitt liv faktisk! Verken det, eller å drikke! ;o) Så kjip er jeg liksom! =P
AwholeNewWorld Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #15 Skrevet 2. mars 2007 du er flink, tanta til Celine :=)
Gjest Skrevet 3. mars 2007 #16 Skrevet 3. mars 2007 Nope.... ingen av oss.... aldri prøvd heller, samme med sambo!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå