Gå til innhold

Har alle her inne hatt sex etter fødsel nå?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Føler det bare er meg som ikke har hatt ennå....er ca 2mnd. siden fødsel, og var sikkert to mnd før der igjen vi ikke hadde sex også pga. svie i underlivet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Du er nok ikke den eneste. Jeg blødde i 8 uker etter fødselen og da fristet det ikke mye. Er nå 3 mnd siden og vi tok opp sex livet etter at blødningene var over (begynte å blø igjen etter å ha begynt med minipillen, ganske lei da ja!) Vet jo ikke hva som er grunnen til at dere ikke har prøvd men mitt råd er å gå forsiktig frem og sørge for å være våt nok... Kan være litt ømt med en gang. Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke vi heller.har blødd nå i 7 uker ,tror det stopper snart.

håper det .

gruer meg litt.

jordmor sa de hadde sydd sjeivt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har det. Gått veldig bra :) , selv om jeg revnet ganske mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har litt tull igjen etter såret så har vært ømt og svidd ved vannlating. Så har fått panikk bare ved tanken på samleie:) hehe. Men når det er iorden blir det vel på oss også...heldigvis en forståelsesfull samboer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt sex og d gikk kjempe bra, grua meg litt fordi jeg sydde en del, m no problem!! og så fikk jeg mensen så nå har d blitt lite..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg har ikke det..For å være helt ærlig så tenker jeg ikke så mye på det! (huff stakkars sambo) Men lysten kommer vel tilbake snart regner jeg med! Hjelper nok litt når jeg får litt mer søvn også! Mini har begynt å legge seg tidligere,og sove litt lenger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 gang bare... har hatt mye vondt i keisersnittet, så jeg har vært så redd for at det skal bli værre. Men det gikk veldig greit:)) Så kom mensen da. Stakkars mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nope.

snart 3mnd siden fødsel.

har ikke lyst på sex og har ikke lyst til å ta minipillen pa alle bivirkningene og at det går over i melka.

så...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har prøvd en gang men det gjorde litt vondt så vi fullførte ikke. Da jeg var hos legen sa hun at det kunne være ømt der jeg har sydd... arrvevet... men hun sa at jo mer man masserte arrvevet jo mykere ville det bli... og det var viktig å gjøre så man kunne oppta seksuallivet igjen. Så da må man vel begynne å massere da... har liksom ikke kommet igang med det... får vel begynne med noen "kosestunder" og heller vente med penetrering, hehe.

 

Men jeg er nok ikke så kosete for tiden heller... blir liksom nok med en baby som skal ha mat hele tiden, og en større unge som skal ha oppmerksomhet hele tiden. Blir litt sliten av det.. og når den største ungen sover så kan du banne på at babyen ikke gjør det og omvendt... Kanskje vi må få synkronisert soverytmene først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hadd det vel etter fem-seks uka... å hær e et råd fra en andregangs fødende...

 

Glidekrem e tingen vesst man har litt arrvæv som e ømt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...