Gå til innhold

Desember mammaene sin vektklubb.


Yana

Anbefalte innlegg

Dere melder dere på her. Alle ammere må lese dette først:

http://www.greteroede.no/kurs/informasjonomkurs/gravideammende/articles/artid353260.html

 

Me går på vekta kvar mandag morgon etter toalettbesøk og før me et. Ein ttreng ikkje fortelle vekta si til de andre men vekttapet. Grethe Roede har gratis internetprogram som viser trening og mat. Ellers er VGs vektklubb veldig bra, men det koster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ønsket vektnedgang: 27kg

Tid til matchvekt: 1. jan 2008

Hvordan nå målet: Trimme mer, spise ofte og regelmessig. Kutte ned på sjokolade.

Motivasjon:Komme i bedre form. Føle meg mer konfertabel med mitt eget utseende. Glede mannen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsket vektnedgang: 15 kg

Tid til matchvekt: 18. juni (-1 kg i uka i gjennomsnitt)

Hvordan nå målet: Trimme mer, er medlem i vektklubb.no

Motivasjon: Føle meg vel, komme i bedre form til en ny graviditet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, dette vil jeg være med på:)

Trenger litt støtt, og vil være med å "heie" på andre:)

Har gått ned en del, men har 5,5 kg igjen til matchvekta. La på meg 23 kg i løpet av svangerskapet(!!).

 

Ønsket vektnedgang: 5,5 kg

Tid til matchvekt:1. juni (optimist)

Hvordan nå målet: Har lagt om kostholdet og er bevisst på hva jeg spiser (lite karbohydrater og fett, og masse proteiner). Har kuttet ut den alt for gode sjokoladen og cola, og begynt å spise frukt og grønt. Har også "tenkt" å begynne å trene når jeg får litt mer overskudd:)

Motivasjon: Skal til London i slutten av april med snuppa og samboeren og handle masse nye klær. Er jo kjipt å kjøpe masse klær når jeg har tenkt å gå ned i vekt. Og selvfølgelig bikini-sesong :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsket vektnedgang: 6 kg

Tid til matchvekt: juni i år

Hvordan nå målet: trene trene trene

Motivasjon: bikinisesongen! Er dessuten bare 2 kg fra vekten jeg hadde før jeg ble gravid, vi bare miste noen kg til og få litt mer muskler. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gikk opp 35kg...

 

ønsket vektnedgang: 15kg

tid til matchvekt: 30.juni

Hvordan nå målet: spise sundt, lite og ofte, drikke mye vann, gå tur hver dag, trene to ganger i uka, (amme)

Motivasjon: gifter meg 30.juni...................................................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsket vektnedgang: -18 kg (la på meg ca 22 kg i svangerskapet, skal ned ytterligere 10 kg fra startvekt).

 

Tid til matchvekt: hvor lang tid tar det å slanke seg 18 kg?

 

Hvordan nå målet: Gå turer med sønnen min, spise sunt, dvs grethe roede 1300 - 1700 kcal om dagen.. (ammer ikke)

 

Motivasjon: bikinien står som et eneste stort grøss for meg.. Se bra ut i "vanlige" klær, slippe å skjule magen i store gensere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også bli med :0) :0) :0)

 

Ønsket vektnedgang: 5 kg

Tid til matchvekt:1.juli

Hvordan nå målet:Spise sunt og ofte, til faste måltider, gå en time tur hverdag. Begynne å trene denne måneden 2 dager i uken. Ikke spise snop og jeg som er så snopesyk....................

Motivasjon: Føle meg vel og slank. Og selvfølgelig glede min kjære :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil gjerne være med!!

 

ønsket vektnedgang 20kg

tid til matchvekt: august

hvordan nå målet: trening, trilleturer, bort med sjokoladen!!

motivasjon: syden tur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende.Jeg vil bli med også.

 

Ønsket vektnedgang: 10 kg(helst 15, men 10 i første omgang)

Tid til matchvekt:juli

Hvordan nå målet:spise sunnere, mosjonere mer

Motivasjon

;bedre i form, lider av matintoleranse og formen er derfor dårlig etter mye "feil"mat.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gikk opp 25 kg og kroppen min er blitt skikkelig slapp og ekkel. *usj*

 

Ønsket vektnedgang: *tenke*.... 7-8 kg (?) minst! hadde mer muskler før jeg ble gravid, nå er det bare fett, så selv om jeg går tilbake til før-vekt så er jeg fortsatt for feit!

 

Tid til matchvekt: så fort som mulig

 

Hvordan nå målet: trene 3-5 gng pr uke, gå turer og spise sunt

 

Motivasjon:ALLE de kule klærne mine som jeg ikke får på meg lenger. nekter å gå i joggebukse eller være feit til sommeren! men siden jeg trener vil jeg ha muskler også, så er ikke så opphengt i selve vekten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag starter jeg for alvor!

Knekkebrød med kalkunpålegg og te til frokost. (Til sammenligning spiste jeg 4 brødskiver med nugatti drisp og hapå i går..eh..) Skal ta et nytt knekkebrød (sånn ryvita) og te til brunch og til lunch. Det er vel viktig å spise ofte for å holde forbrenningen oppe(?) (eh.. hvilke forbrenning? zapping på fjernkontrollen?).. Hva slags trening driver dere med?

 

Jaja.. Og stooor wok til middag, tror jeg. Sånn frossen-pose wok da. gidder ikke stå å kutte grønnsaker i all evighet.

En pang-start dette.. tvi tvi..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

æsj....... da meller jeg meg inn her jeg også etter å ha gått på vekta i dag... Starter til mandag. Da er det 120%!! Nå er det nok. "Koser" meg for mye om dagen.... :-( Må slutte med kaffe og en sjokolade foran data`n når mini sover..

 

Ønsket vektnedgang: 13,5 kg

Tid til matchvekt: 2 juli, 16 uker.

Hvordan nå målet: vanlig mat, snop kun helg (og ikke sååå mye...) trening.

Motivasjon: Sol, sommer og stor terrasse. Misstrives med de ekstra kiloene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir med jeg oxo...

 

Ønsket vektnedgang:35kg

Tid til matchvekt:sommeren 2008

Hvordan nå målet:turgåing, mindre snop og mere vann

Motivasjon:Svigefar skal spandere halvparten av ny garderobe på meg:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke behov for og gå ned i kg.. jeg vil bare bli strammere i fisken.... trim.. og mat.. har ikke tenkt og gjøre annet enn og ta noen økter på sykkelen min og ellers annen mosjon.. målet er og kunne løfte kraftfor sekker (40 kg) igjen uten og halveis dø på meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Count me in:):)

Har allerede holdt på i 2 uker jeg da, gått ned 2 kg. Men i helga har det sklidd ut og jeg er redd jeg har lagt på meg alt jeg har jobba for:(

 

Kom meg ikke inn på den grete roede linken din forresten.

 

Ønsket vektnedgang: 8 kg

Tid til matchvekt: midten av juni

Hvordan nå målet: Trene,spise sunt, lite ofte og regelmessig.

Motivasjon: komme meg ned igjen i klærne mine. Når jeg har gått ned 5kg skal ej kjøpe meg en bukse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så fint! Blir gjerne med jeg og :o)

 

Gikk opp nesten 20 kg, og jeg ønsker så gjerne å gå ned i vekt!!

 

Hvordan nå målet: Kutte ut alt det snope jeg spiser, drikke mere vann og fortsette med mine trille turer..++ to joggeturer i uka...

 

Ønsket vektnedgang: 6 kg

Tid til matchvekt: i Juni

 

Motivasjon: Komme meg ned i de gamle klærne og ikke minst føle meg vel igjen!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...