Gå til innhold

har hodepine noen sammenheng me...

Anbefalte innlegg

Skrevet

at fødselen er igang? har hatt hodepine i 2 dager nå. ikke vann i kroppen eller hoven noen plass. bare hodepine.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter meg sjøl opp litt jeg

Skrevet

Har ikke hørt noe om det før, men det trenger jo ikke å si at det ikke har det;) Alle reagerer jo så forskjellig.

Lust å føde altså?

Skrevet

ja er rimelig gira nå ja :) litt lei av alle plager :( men d blir no når d blir. enn du?? er du klar til å føde?

Skrevet

begynner å bli ganske klar selv. Mest nusjerrig på den lille inni der. Lusten på å bli mamma, kose med den lille og alt det der. Til og med bleieskift og nattevåke gleder jeg meg til;) hehe

Så er ikke så mye plagene ved selve graviditeten som plager meg..

Tror jeg har blitt fødselstegn hypokonder, alt kan jo være et mulig tegn på at noe er i gjerdet;) hehe

Lenge igjenn du da? Jeg har akkurat en mnd i dag. har termin 2.april, så må vel vente en stund til før han kommer.

Skrevet

ja jeg er vill etter å se lillemor i magen jeg også:) men har 3 gutter fra før som krever en del oppmerksomhet. ikke bare bare d heller når man er skyldig energi =) ellers har jeg vært kvalm å kastet opp så å si hele sv.skapet slitt masse me bekkenløsning. jeg hadde termin i går jeg men har hatt sånn frem og tilbake rier i flere dager nå. var på sykehuset fra tirsdag til onsdag for da trodde vi d starta,men nei da.. ho bare tulla me oss:) så jeg må si at jeg er riiiiimelig klar til å føde nå =) 2 april du ja... er d første??

Skrevet

ja da kan jeg tro du er veldig klar, det er nok jeg og om en mnd;) Nå er jeg bare sykt nusjerrig klar;) Er første ja, så vet ikke helt hva jeg går til ennda, men gleder meg og tror det blir bra;)

Skrevet

:0) ja man blir mere rastløs på slutten tror jeg. bra at ting går bra for deg da også får du ha masse lykke til som nybakt mamma når den tid kommer :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...