Gå til innhold

Positiv samtale=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo hadde barbert seg og tok seg på kinnet og sa baby. Bare at han sier det ordet er jo utrolig i seg selv. Så sa jeg til han at jeg gleder meg til han kan ta meg på magen å si baby. Jeg forventet den krangelen, og angret med en gang jeg hadde sagt det.

Men han sa bare at det blir ikke noe baby hvis jeg reiser fra han. Da spute jeg: "blir det noe baby hvis jeg blir da?" Han mente at det kanskje blir det da=) Så snakket han om at når vi flytter opp i leiligheten hans har vi to soverom, det ene kan vi bruke først som kontor til han, og så som barnerom. Jeg mente at det var greit for babyen skal sove på rommet vårt først. Da sa han at da har vi litt tid på å pusse det opp=) *hihi*

Så nå revurderer jeg virkelig tankene om å studere i california. Vil jo heller ha en baby=) Får vente å se hvor seriøs han egentlig er. Men det høres jo positivt ut da=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha... der ser du...hihi

Positive tanker...Men det blir jo som han sier da.Blir jo ikke noe baby når du er på den andre siden av kloden...hehe

Skrevet

Dreamer,

Kanskje det fikk litt fart i sakene at du sa du kunne tenke deg å reise? :=)

Det er jo supert da!

Positive tanker er bra, snuppa!

Kosmos!

Skrevet

Hehe, håper det ja;-) Virker jo sånn, siden han ville snakke så ordentlig om det.

Siden verken du eller jeg bruker prev, håper jeg at vi begge snart kan bevege oss over på 1 tri=) Kanskje vi begge har en spire i magen når vi skal på treff, er jo lov å håpe;) Når har du IKM?

KLEM!

Skrevet

Det er jo kjempebra :=)

Etter min "gamle" syklus skal jeg ha IKM 8. mars, men etter aborten er jeg jammen ikke sikker på om den er slik den engang var. Men håper selvsagt på det. Men jeg har hørt om så mange jenter som sliter med å komme inn i syklusen sin igjen.

Snakket med mannen min igår, vi ble enige om å droppe ladycomp. Så da står vi helt uten prev i det hele tatt. Jeg jubler inni meg =) Men vil ikke vise at jeg er FOR entusiastisk, er redd han kanskje ombestemmer seg.

Når har du IKM da? Vi får bare følge med hverandre. Faen, jeg håper ikke TR kommer 8., men på den andre siden håper jeg at den kommer for da vet jeg at jeg er inne i min gamle syklus.

LYKKE til!

Dette blir en morro tid fremover!

Krysser fingrene for oss ivhertfall, Dreamer!

Stor klem!

Ps, det var jo en super start på helgen for dere da :=)

Skrevet

Ja det var det=D

Åå så bra ta dere dropper ladycomp og står helt uten prev! Da tar det forhåpentligvis ikke så lang tid før du blir gravid igjen. Hører jo om mange som blir raskt gravide igjen etter en abort, og at man er ekstra fruktbar da. Så krysser fingrene for at syklusen din er stabil, og at ikke tanta dukker opp den 8! Det er jo ikke lenge til, så spennende=)

Skjønner hva du mener med at du ikke vil vise at du er for entusiastisk. Har det akkurat likt selv, er så redd for at han ombestemmer seg da.

Jeg har IKM den 18. Så har vel EL på sødag eller i begynnelsen av uka. Da SKAL jeg få han med i høyet, hehe. Min fjerde mnd uten prev, så hååper det skjer noe snart, selv om 4 mnd ikke er så mye da.

LYKKE til du og!

Kjempespennende for oss begge.

Krysser fingrene for oss jeg og, og håper at vi begge går over på 1 tri denne mnd. DET hadde vært noe det;-)

Stor klem!=)

Skrevet

Jeg har og hørt at mange blir raskt gravide igjen. Men det er etter 6 uker da. Nå er det snart 2 mnd siden vi var til utskrapningen. Men, men! Kan jo alltids håpe :=)

Ja, du må krysse fingrene for at TR ikke dukker opp, jeg gjør det samme med deg den 18 :=)

Whæh!! Jeg blir utålmodig igjen, jeg nå. Nå skal jeg kaste meg over mannen min når han kommer hjem. Han jobber sent, men skulle være hjemme rundt 19 tiden. Middagen får inntas først, så kan jeg være desserten :=) Hihihi!

Tenk så morro da :=)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

krysser alt for at det ordner seg i løpet av kort tid.

Husk 4 mnd er ikke lang tid. Selv om det sikkert føles sånn!

Så du driver med EL tester? Jeg har gjort det denne perioden, men jeg tror ikke jeg kommer til å fortsette med det. Tar det litt som det kommer :=)

Men det sier jeg nå, så du skal ikke se bort i fra at vi begynner med EL tester igjen. Har en del liggende her.

Jippi :=) !!!!!

KOSMOS til deg, Dreamer!

Skrevet

OIOIOI!!!!! Se der ja! Utrolig hva de mannfolka har i bunnen av tankene sine... Man maa bare finne rette maaten og oeyeblikket for aa lokke de frem paa.. Hehe.

Skjoenner godt du blir i tvil om turen din naa ja.. Men du faar nok, som du sier, finne ut hvor alvorlig han egentlig mener det han sa, og hva han vil (og naar). Lykke til med det da hvertfall! Var da hvertfall et koselig og positivt lite skritt!!!

Skrevet

AwholeNewWorld: Kan jo alltids håpe ja=) Kan jo fortsatt hende du er mer fruktbar enn vanlig. Og siden du har vært gravid vet du ihvertfall at du kan bli det igjen=) Vurderer å dra til privat gyn og sjekke om alt ser bra ut. Krysser fingrene alt jeg kan for deg, kjemesnilt at du krysser fingrene for meg. Åå hadde vært sååå gøy om vi begge ble gravide denne mnd!!

Hihi, heldig du er som får være desserten i dag!=D Sambo er på opp og ned tur på danskebåten, med noen fra jobben han. Så her sitter jeg ensom med oppgaven min, hehe. Men passer egentlig bra, for da skal jeg kaste meg over han i begynnelsen av uka når jeg har EL *hihi*

Krysser alt for at vi snart er gravide begge to=)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

4 mnd er ikke lang tid nei, men er så redd for at det er noe galt med meg=( Men alle bekymrer seg vel for det;-)

Drev med EL-tester i to mnd, men har droppet det nå. Får EL-slim og smerter, så vet sånn ca når det er. Så siden sambo ikke er helt på prøver´n enda venter jeg litt med å bruke det igjen;-) Har pearly da, så den vil jo si ifra etterhvert... Hvis du får med sambo på å bruke EL-tester burde du gjøre det da! Ååå, så heldig du er. Da blir du snart prøver kanskje du da=D

Oj...dette ble LANGT!

KOSMOS til deg og!=D

BarniHodet: Hehe, ja man må finne ut de rette tingene for å lokke fram tankene neres ja, hihi. Tror at de fleste inners inne har lyst, men er redde for å innrømme det for seg selv. Får nok finne ut av hvor alvorlig han mener det ja. Synd å bli hjemme fordi jeg tror at vi skal prøve å få barn, så vil han ikke på noen år. Men det ga litt håp ihvertfall;-)

Skrevet

ÅÅ, så heldig du er *dreamer*

Jeg tror virkelig dere blir ordentlig prøvere hvert øyeblikk!! :o)

Skrevet

Håper så veldig=) *krysser fingrene* Han skrev akkurat mld og sa at han har sagt opp leiekontrakten med de som leier leiligheten hans nå, så vi flytter inn i mai. Da håper jeg vi blir prøvere=)

Men da håper jeg at du og alle andre her har blitt prøvere og!=D

Skrevet

Jeg er glad på våre vegne, Dreamer :=)

Det er bare å krysse alt vi kan krysse!!!

Skrevet

Det er jeg og!=D

Vi får krysse alt vi kan krysse ja!!! Håper så veeeldig!

Skrevet

Jepp, do that :=)

God natt, kjære deg!

Skrevet

God natt til deg og snuppa=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...