Gå til innhold

Dreamer, heihei :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Halluuuuuu!!!!!

Hvordan går det med deg da??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helluuuuuu!!!;-) *hihi*

Går kjempebra. Skrev akkurat et langt innlegg, hvis du gidder å lese;-) Hvordan går det med deg?

Skal skrive ferdig oppgaven nå. Frist innen klokka 23.59...buu er så kjedelig altså!

Skrevet

Haha...HAr lest og svart kort...hihi...

Men sånn går det når du utsetter det i siste liten...Dette skal du nok klare...=oD *heiaheia*

Jo da, har det bra jeg, har bare sååååååååååååååååååååååååååå lyst på baby igjen nå da...

Men har funnet ut at jeg må ta meg selv i nakken, for jeg stryker i engelsk og norsk (nynorsk da)...

Så har jeg naturfag og engelsk prøve til uken samt at jeg skal skrive særoppgave til mandag (ikke nå men neste uke 11) og dette skal framføres..Pluss oppgaver i matte sånn at jeg vet hvor jeg ligger...

Så har litt å gjøre kan du si...Må skjærpe meg npe så grådig, siden eksamner og sånt er på lur...=o(

Skrevet

Hehe, det er som han sier ja, at det ihvertfall ikke blir noe baby når jeg er der. Men siden han snakket om barnerom, så er det jo lov å håpe at han tenker på baby om ikke så alt for lenge. Har EL på mandag ca, så håper jeg får han med til køys da;-)

Har såååååååååååååå lyst på baby selv, uff så slitsomt! Også må vi ha sånne vanskelige samboere i tillegg. Jeg skal forsåvidt ikke klage på sambo lenger... Kjempebra at du har fått med sambo på et halvt til ett år da.

Det hørtes ut som mye slitsomt arbeid du har foran deg! Sikker på at du stryker i de fagene da? Det var ekstremt mye du har på en gang. Sender over det lille jeg har av arbeidslyst;-) Kanskje det hjelper litt, tihi. Beholder er pitteliten del selv da, så jeg får skrevet ferdig oppgaven. Er bare et utkast, så gjør ikke noe om det er dårlig. Men vil jo gjerne slippe å fikse på så mye senere da. Uff, jeg er så dårlig student. Håper jeg blir bedre til høsten, når jeg skal jobbe mindre. Ikke noe herlig å skrive oppgave etter en nattevakt.

Skrevet

Uff...Tar det som det kommer...Blir nok et bedre år nå...Bare synd jeg har masse å gjøre denne helga og uka...Blir ikke å få gjort så mye..Uff..jaja...Tar i mot litt arbeidslyst og sparer til i morgen..hehe...

Og så sender jeg en stoooooor doooose med tålmodighet for oss begge...=o)

Når vi først er inne på tanken så sa sambo at han ikke visste når han ville bli klar igjen...Men ha visste visst at han ikke var klar førom halvt til ett år..Jeg sa feil, sorry, men er jo på en måte litt pos også da, for da viser det jo at han kan bli klar før..jaja...Spurte i stad om vi kunne kjøre forbi en butikk i lillestrøm (har brudekjoler i vindu, sånne jeg liker...=o) ) han lurte på hvorfor så jeg sa at jeg ville se på en kjole...Også sa jeg at jeg måtte ha noe annet å tenke på, enten bryllup,planlegge litt, eller baby, han kunne velge... Da sa han "ingen av delene"...Æsj, ikke klar ennå...

Tror jeg skal skrive brev til han jeg... Men tror ikke det hjelper, Han leser sikkert de 3 første linjene og så ser han ordet baby, og legger fra seg resten...Skulle ikke forundre meg... Uff han er så vanskelig...

Skulle ønkse vi ikke hadde så vanskelige samboere...=o(

Skrevet

Hehe, det trenger jeg! Nå har jeg én ussel side igjen å skrive. Det skal jeg klare! Nå synes jeg at jeg har vært flink, så jeg skal dra opp i butikken og kjøpe meg noe middag, og noe godt å kose meg med. Så får jeg litt energi til å gå løs på den siste siden;-)

Synes jo at det er en forbedring at han sier at han ikke vet om han er klar før om et halvt til ett år da:-) I forhold til der han var før. Synes det var litt dårlig gjort av han å si at du verken fikk planlegge baby eller bryllup da! Det går da an å se på kjoler og planlegge litt, selv om man skal vente et par år med å gifte seg. Synes at sambo er litt streng mot deg altså, han kan gi deg noe å glede deg over=)

Synes det høres veldig bra ut å skrive brev. Det har jeg gjort til sambo et par ganger, da får jeg ut alt jeg vil si på riktig måte, uten avbrytelser. Be sambo om å lese hele, det burde han gjøre. Kanskje han forstår litt mer av hva du føler da=)

Skulle ønske vi ikke hadde så vanskelige samboere ja...=( Det er faktisk litt synd på oss.

Skrevet

Ja, der synd på oss...*synes synd på oss mine..)

HAr tenkt å skrive brev flere ganger men har aldri funnet ut hvordan jeg skal ordlegge meg uten å virke dømmende...

Han ER streng mot meg, synes han av og til behandler meg for et barn...Irriterenes... Men jeg vil så gjerne ha barn rundt nyttår...Uff, ikke nytt årsaften da...hehehe men rund slutten av året begynnelsen av neste år...hadde vært så koselig, men sikkert slitsomt, å gå gravid i jula...vil det jeg..hehe...

Ja du har fortjent noe godt nå...burde ha lagt gutten nå.haha...har gjort det ennå, men siden det er helg får han være litt lengere oppe....Legge han nå da...=o)

Skrevet

Nå har jeg vært i butikken og kjøpt meg meksikansk salat til middag *sunn*, tihi, og kroneis til dessert. Det site er jo ikke så sunt da, men skal visst være bra for fruktbarheten sies det for tiden;-)

Vanskelig å ordlegge seg riktig ja. Man må få dem til å forstå uten at de føler seg tråkket på. skriv sånn som: "jeg føler det og det fordi vi ikke er enige..", så blir det ikke angrep på han. Vanskelig greier.

Irriterende at han behandler deg som et barn ja! Det må være såå koselig å sitte med stor mage rundt juletider! Sikkert slitsomt, men verre å ha stor mage på sommeren tror jeg.

Så søtt at han fikk være lenger oppe siden det er helg da. Heldig du, som har lille gutten din=)

Skrevet

Vet du, er kjempe glad for at jeg har gutten min, kan sitte å se på han leeeeenge, men så blir jeg så innmari trist og lei meg når jeg tenker over at det kommer til å bli lenge til han blir storebror...

Åååå dere burde glede dere......er så fantastisk å være mamma. Klart slitsomt, og at du føler at du ikke har nok av tid til å tilbringe når h*n er i barnehage og du jobber/går på skole, men det er noe det lille man har...

Men hvordan går det med oppgaven din?? Kommer du nærmere slutten??

Skrevet

Åå så koselig å bare sitte å se på han! Skjønner det er trist å tenke på at det er en stund til han får søsken. Skulle ønkske at samboeren din tenkte på det!

Gleder med såå mye. Blir så fantastisk å bare se på det barnet som er VÅRT! Åå, vil bli mamma nååå! Hehe. Blir sikkert slitsomt og tungt, men man får jo så mye igjen for det. Får jeg barn mens jeg studerer, får jeg mer tid til barnet enn hvis jeg jobber fullt=)

Jeg er så treeeeig! åå *oppgitt over meg selv*. Men NÅ setter jeg i gang med siste side, så da skal jeg legge fra meg BIM litt *Vanskelig*! Straks ferdig;-)

Skrevet

Jeg vil tro at det blir bedre tid til barnet hvis man går på skolen enn når man jobber...Jeg synes det i alle fall...hehe

Nå snart ferdig?? Du har jo ca halv time igjen...hihi...

Nei nå skal jeg legge meg..vi snakkes...

Klemmeklem

Skrevet

Hehe, ble ferdig 20 min før, uffameg. Bra det bare var et utkast!

Tror man får bedre tid til barnet da ja. Tror det er veldig fint å være student og mamma. Så kan jeg få nr 2 når jeg er ferdig;)

Snakkes ja.

Klemme

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...