Gå til innhold

Lykkebarn har fått en liten jente i dag :o)

smurfen :o)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oj, det var kanksje litt uvenet..... ( enda en kø sniker...hmmm)

Moro da, gleder meg til å høre mere. Her skjer fortsatt INGENTING... bortsett fra jeg fortsatt er syk, kaster opp og lite energi.... æsj. Snakket med føden, så jeg kan komme inn å få litt væske hvis jeg ikke blir bedre... så vi får se hva vi gjør.

HIls masse hvis du snakker med henne.

GRATULERER SÅ MASSE.

Oj, det var tidlig! Der ble min rekord slått ned i bakken ;-)

Gratulerer så masse med jenta med det nydelige navnet og vel overstått. Håper fødselen gikk greit.

Hun har jo veldig bra vekt for å være så tidlig da, det er jo supert :-)

Da er jo hun som prematur å regne, og de må nok være på sykehuset lengre enn oss vanlige. Masse lykke til med det og håper alt ordner seg.

Oi det var litt av en overraskelse ja.

GRATULERER SÅ MYE!!!

Gleder meg til å høre historien.

Statistikkmessig så lover ikke detta bra for oss som fremdeles har knøttene i magen nei, var det ikke snakk om at gjennomsnittet av førstegangs går over tiden? Huff hehe

Annonse

Wow, dette var overraskende nyheter! Gratulerer så mye med en liten prinsesse! Nydelig navn også!

Hun kom jo lovelig tidlig, og det ble skikkelig sniking i køen, gitt.

Hva slags dessert var det Lykkebarn spiste sist gang??

Håper alt står bra til med alle 3! Gleder meg til å se den lille!

Beste ønsker fra meg

Wow! Det var tidlig! Gratulerer så masse! Hun var bra stor til å være såpass tidlig født. Og det er jo godt at det er litt å ta i :-) Håper fødselen gikk fint, og at dere har det bra alle tre. Gleder meg til å høre mere og til å se lille Mathilde. Veldig fint navn!

Gratulerer så mye med den lille jenta!

Det må jeg si var tidlig ja. Fint at hun var såpass stor ihvertfall. Håper alt går fint med dere alle fremover. Mathilde var jo også et nydelig navn.

Gleder meg til å se dere begge på et senere treff.

Annonse

Hei:)

Nå sitter jeg på biblioteket på riksen og tårene triller. Har kommet skikkelig i ammetåka og så koselig å lese alle hilsener fra dere.

Lille prinsessa ligger på nyfødt avdelingen og har det fint. Litt gulsot som vi plages med. Men hun ligger i lys og det går fremover. I tillegg prøver vi å få i gang ammingen. Så frem til det er på plass må vi bli her. Men dagene flyr og hun er bare såååå skjønn.

Vekt: 3370

Lengde: 47

Født 11.37 fredag 2. mars

Fødselshistorien kommer. Må bare få summet oss litt.

Beklager all køsnikingen. Men nå er hun her og det er fantastisk.

KLem fra Lykkebarn og Mathilde

Oi her skjedde det fort. Gratulerer så masse.

Det var nå en skikkelig køsniker også dette da :D hehe Siden du egentlig hadde termin etter meg. Det minner meg på at det faktisk kan skje når som helst - oi oi...

Gleder meg til å lese historien og hvordan du har hatt det på Riksen. Jeg også skal føde der :)

Mathilde er et kjempefint navn. Min oldemor het faktisk det :)

Gratulerer så mye til alle tre. Jeg synes også Mathilde er et kjempefint navn.

Håper det går bra med dere, er sikkert litt styr med amming osv. gruer meg litt til det selv.

Ja.. jammen går det unna her, du hadde jo termin to dager etter meg :-)

Var på Ullevål på svangerskapskurs i går, godt jeg i allefall rakk det!!! En vet ikke hva morgendagen kan bringe, plutselig ligger babyen i ens armer før en aner det :-)

Gleder meg til å få treffe dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...