Missy med sine 2 barn (✿◠‿◠) Skrevet 2. mars 2007 #1 Del Skrevet 2. mars 2007 hei hei... jeg er en alenemamma på 26 år som har en liten datter 3 år. vi bor for øyeblikket i asker utafor oslo,men skal flytte til litt mere hjemmelige trakter til høsten igjen. jeg jobber nå som dagmamma og passer tre-fire små nydelige ett åringer..jeg stor trives i denne jobben og vil gjerne fortsette med det til neste år også. derfor lurer jeg nå på om det er noen i hamar distriktet som trernger dagmamma? jeg tar imot toppen tre barn. fra rundt ett årsalderen til 3 om så.. hadde jo vært veldig koselig og fått passe ett barn oppi to, tre alderen i tanke på min egen datter som blir gåenes heme med meg det første "barnehageåret". men det er ikke fullt nødvendig altså. jeg vet ikke helt riktig enda hvor vi blir boenesm,men håper på å finne ett sted i løpet av sommeren. hvis du vet om ett sted så tips meg gjerne... men ellers,hvis dette ikke høres alt for gæli ut,så er det bare å ringe.. mitt tlf er 48294750,jannicke. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8459903-trenger-du-dagmamma-i-hamar-fra-oktober/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå