Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 Hei! Synest det er så mange tips om hvordan få i gang fødselen, jeg er motsatt siden jeg har fått innvilget et keisersnitt dagen etter termin pga stort barn og fødselsangst. Om fødselen skulle starte før må jeg prøve å se om det er fremgang i fødselen. Sist fødsel jeg hadde endte i hastesnitt og jeg har egentlig hatt angst siden. Noen som har et råd til hvordan jeg skal klare å knipe igjen til termin? Høres kanskje dumt ut men for meg som sliter med fødselsangst så er dette ganske viktig for meg. Håper på positive svar og ikke sånne "babyen kommer når den er klar" tilbakemeldinger.
candymams Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 Vet ikke om noen gode råd der, bortsett fra å holde seg i ro. Eller så synes jeg du skal ta dette opp med jordmor/lege og se om det er mulighet for å bli lagt inn på sykehuset noen dager i forveien slik at de kan stoppe riene om de skulle starte før planlagt keisersnitt. Fortell jordmor om hvordan du føler det og spør om det er mulighet for å bli lagt inn et par dager i forveien. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå