Gå til innhold

mest sannsynlig tvillinger....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

snakk om å være heldig da. lykke til med svangerskapet og måtte det være to.

Ønsker også det beste for alle oss andre her inne, som lengter og venter. selv skal jeg ha egguttak i uke 17 så jeg har litt igjen og vente.

måtte vi også være så heldige....

Gratulere så mye med mest sannsymlig tvillinger, lille fiol!!!

Har du barn fra før? Uansett - dette blir dobbel lykke!!!! Jeg har en liten skatt i magen, men ER tvilling selv - har en søster og det er veldig godt å ha henne, så babyene dine vil aldri være alene:)

Gled deg og lykke til videre!

Klemmer:)

Annonse

Gratulerer til deg med graviditeten. Det er jo helt fantastisk!

Ja tenk om det blir to, dobbel lykke!!

Vil bare si til deg at jeg også hadde høy HCG og fikk vite av sykepleier på RH at sjansen for tvillinger var stor. Begynte å forberede og glede meg. Da jeg var på ultralyd i uke 8 var det bare en, og jeg hadde ikke hatt noen tegn til blødning. Tok litt tid før jeg kom meg over skuffelsen over at det ikke ble tvillinger siden jeg hadde begynt å innstille meg. Sier dette til deg for å råde deg til å ikke begynne å gle de deg for mye til tvillinger eller å planlegge dette før du vet med sikkerhet. Følte meg bare så dum når jeg ble skuffet over et foster den dagen jeg egentlig skulle vært bare glad.

Lykke til.

Klemmer fra

Mother77

Gjest lille fiol

tusen takk for mange mange gode hilseninger alle sammen.jeg har ikke barn og ònsker meg det veeeldig. om det blir en eller to er ingen stor greie for meg. bor jo ikke i hjemmlandet mitt heller sà venner og familie er langt unna og fòrste gangs mor pà 40 med tvillinger er sikkert ikke bare susen heller.... MEN jeg blir lykelig for hva enn det blir men jeg har aldri hatt en dròm om to, kanskje rart men sant.(men det jeg har en dròm om er en datter...) min mann ònsker seg ikke tvillinger men tar ogsà det som kommer sà vi fàr vente à se.

sender dere alle mange lykke ònskninger og hàper dere kommmer etter i rekka og at alle som blir gravide forblir gravide - vi ivf``ere trenger ikke noe mer styr nàr vi endelige er blitt gravide !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...