Gå til innhold

Lurer på om hun kommer til å lære noe mer ever??? ;)


Minto

Anbefalte innlegg

Hun har drevet å rullet fra mage til rygg kjempelenge...problemet er at hun er så flink til det at hun ruller over så fort hun blir lagt på magen...hehe... Så hun lærer vel aldri å krabbe eller åle seg eller rulle fra rygg til mage....ettersom det tydeligvis ikke er interessant å tilbringe tid på magen... :)

Når viste andre interesse for annet enn å ligge på ryggen?? Må vel legge til at å sitte og stå på fanget er kjempegøy.... :) Kanskje hun går rett fra liggende til gående????? Hun er 7 mndr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det virker som om de lærer litt i rykk og napp. En dag lå Karsten så og si stille på gulvet (han snurret rundt i ring på magen, men ålte seg ikke særlig mye noe sted), neste dag begynte han pluselig å åle seg "langt" avsted... Er vel en måneds tid siden at han begynte å rulle fra rygg til mage. Så nå ligger han aldri på ryggen lenger. Men han har ikke lært seg å rulle fra mage til rygg, da... De lærer ulikt i litt forskjellig tempo. Du skal se at om noen uker så ligger hun ikke stille lenger... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenta mi er motsatt avv din... ho vil ikke ligge på ryggen.. legger jeg ho på ryggen så er det over på magen med engang...! jenta mi skyver seg bakover og rundt så havner alle steder men kan ikke krabbe eller dra seg fremover...

 

det skjer nok plutselig. kan nok med sikkerhet si at jenta di vil lære seg noe mer....:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, Nora er heller ingen entusiast for å ligge på ryggen, men om hun blir for sliten av å herje rundt kan hun da ta seg en hvil på ryggen:-) Hun begynte å trives i mageleie ved 5-6 mnd alder.

 

De lærer ting i rykk og napp. Frøkna her har jeg faktisk ikke sett snu seg fra rygg til mage mot høyre - selv om mormor påstår hun gjorde det før idag:-) Jeg er sikker på at du stimulerer henne til å ligge i mageleie! Bare fortsett med det i perioder. Plutselig lærer hun seg noe nytt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt likt med min lille kar. Han drev en stund å rulla fra mage til rygg, og beveget seg rundt i sirkel, men så var han syk en lang periode og etter det har han ikke snudd seg en eneste gang... Han er akkurat 7 mnd. nå.. Min datter som ¨nå er 2 1/2 år gjorde faktisk akkurat det samme som han, men da hun var 8 mnd. "løsna" det og hun rullet rundt og fartet hit og dit. Hun gikk da hun var 13 mnd.. Så ikke stress... jeg tror ikke egentlig det har så mye å si om de gjør ting tidlig eller seint... "alt" er jo innenfor normalen.... Plutselig gjør hun en hel masse triks..men stimuler henne selvfølgelig til å ligge på magen :-)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...