Gå til innhold

Bæremeis


smula71

Anbefalte innlegg

Noen som har begynt å bruke bæremeis? Tenkte det kunne vært kjekt å gå tur litt utenfor barnevognvennlig vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er så sløv, så vi har foreløpig bare vært på tur på de stedene som det er mulig å komme til med barnevogn... Men har kjøpt en Ergo-sele, har ikke brukt den så mye enda, men den fungerer veldig godt... :o)

 

Karsten liker ikke å få vind i ansiktet enda, så jeg tror bæremeis er litt tidlig for ham. Er best å ligge i vogn, for da kan jeg evt ta et teppe foran dersom det blåser fryktelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte Bergans bæremeis med tak til Simen i julegave. Har kun brukt den inne enda da. Må vente til det blir fint vær. Skal prøve da, men skal ha med vogn da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte bæremais føre han blei født jeg hehe, brukt av ei jeg kjenner da.

Tenkte på det idag å kunne gå en tur med han for det var jo bare sååååååååååååååå deilig idag ute :):):)

Så neste dag det er sånn vil jeg prøve en liten tur ettersom han sitter alene på gulvet så bra. Han reiser seg og opp i senga selv nå så regner med at han er sterk nok i ryggen også, men hadde han ikke gjort det ville jeg brukt bæreselen fremdeles...,noe som egentlig ikke var ett så veldig bra kjøp ; ()

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...