smula71 Skrevet 2. mars 2007 #1 Del Skrevet 2. mars 2007 Noen som har begynt å bruke bæremeis? Tenkte det kunne vært kjekt å gå tur litt utenfor barnevognvennlig vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 2. mars 2007 #2 Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg er så sløv, så vi har foreløpig bare vært på tur på de stedene som det er mulig å komme til med barnevogn... Men har kjøpt en Ergo-sele, har ikke brukt den så mye enda, men den fungerer veldig godt... ) Karsten liker ikke å få vind i ansiktet enda, så jeg tror bæremeis er litt tidlig for ham. Er best å ligge i vogn, for da kan jeg evt ta et teppe foran dersom det blåser fryktelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 2. mars 2007 #3 Del Skrevet 2. mars 2007 Vi kjøpte Bergans bæremeis med tak til Simen i julegave. Har kun brukt den inne enda da. Må vente til det blir fint vær. Skal prøve da, men skal ha med vogn da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
25.nov.08 og 14.07.06 Skrevet 2. mars 2007 #4 Del Skrevet 2. mars 2007 kjøpte bæremais føre han blei født jeg hehe, brukt av ei jeg kjenner da. Tenkte på det idag å kunne gå en tur med han for det var jo bare sååååååååååååååå deilig idag ute :) Så neste dag det er sånn vil jeg prøve en liten tur ettersom han sitter alene på gulvet så bra. Han reiser seg og opp i senga selv nå så regner med at han er sterk nok i ryggen også, men hadde han ikke gjort det ville jeg brukt bæreselen fremdeles...,noe som egentlig ikke var ett så veldig bra kjøp ; () Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå