Gå til innhold

-carina-, sanna&simen eller noen..


Luni og go'gutten =)

Anbefalte innlegg

Får ikke fikset noe på piczo siden min jeg, den tool-baren fungerer ikke og jeg får ikke regulert eller flyttet på bildene jeg sist lastet ned..

 

Lyst til å hjelpe meg..? *snuffesnufs..*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man må jo smelte av ett snufs...

Om Karsten bare fortsetter å sove litt til, så kan jeg i hvert fall gå inn og titte på det... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, jeg skjønner ikke et kvidder!!

Nå har jeg prøvd å gå inn og lese html-kodene på siden, men de er helt like de på siden min... Skal se om jeg kan rope på hjelp! :o/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sendt en mail til den support-tjeneste deres, jeg... Da kommer svaret i den mail-adressen som "Sanna&Simen" har registrert. Så da er det hun som får svaret... Håper de kommer med noe godt svar! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun fått en sånn automatisk svar-mail. Sto ikke noe fornuftig der egentlig, men det kan jo hende at problemet bare var midlertidig eller har du prøvd flere ganger??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :o)

Det er så kjedelig å ikke få fikse litt mer..

 

Jeg fikk ved et uhell slettet bakgrunnen, så jeg lastet opp det på nytt pluss et par bilder til. Etter å ha valgt bakgrunnen som bakgrunn på nytt så var de "knottene" til å regulere/flytte på bildet borte, og toolbar'en kom ikke. Da vet du det siste jeg gjorde, kan ikke skjønne at jeg kan ha kludret til noe.. Men jeg har ikke peiling egentlig så aldri si aldri.. :oP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, svaret ditt var ikke postet før jeg skrev det andre.. Jeg har prøvd å logge meg av og på, gå helt ut for å gå inn igjen. Men toolbar'en og det andre er på plass på alle de andre sidene jeg er innom, det er kun på siden min det ikke kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HM, ja kjedelig:( Men det kan ordne seg igjen altså. Iverste fall kan du jo lage en ny side dersom du vil/orker:) Prøvde på Ingunn si side. Der gikk det heller ikke for øyeblikket....Skal lese litt mer og prøve å finne ut om det går an å ordne det på noe vis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! Har forsket litt... Dersom du går på "organizer" og finner sida di. Trykker "organizer" bak nicket ditt. Så kan du laste opp bilder derifra. OG flytte på dem inne på sida di... Håper du skjønte hva jeg mente? Litt mer tungvindt, men det skla gå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er samme hvilken jeg jeg må gå, er bare veldig gøy å fikle litt med siden vår når Ørjan sover :o) Skal prøve litt i morra, nå er det natti for min del :o)

 

Tusen takk for all hjelp hittil jenter :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...