Gå til innhold

-carina-, sanna&simen eller noen..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk :o)

Det er så kjedelig å ikke få fikse litt mer..

Jeg fikk ved et uhell slettet bakgrunnen, så jeg lastet opp det på nytt pluss et par bilder til. Etter å ha valgt bakgrunnen som bakgrunn på nytt så var de "knottene" til å regulere/flytte på bildet borte, og toolbar'en kom ikke. Da vet du det siste jeg gjorde, kan ikke skjønne at jeg kan ha kludret til noe.. Men jeg har ikke peiling egentlig så aldri si aldri.. :oP

Annonse

Hei, svaret ditt var ikke postet før jeg skrev det andre.. Jeg har prøvd å logge meg av og på, gå helt ut for å gå inn igjen. Men toolbar'en og det andre er på plass på alle de andre sidene jeg er innom, det er kun på siden min det ikke kommer..

HM, ja kjedelig:( Men det kan ordne seg igjen altså. Iverste fall kan du jo lage en ny side dersom du vil/orker:) Prøvde på Ingunn si side. Der gikk det heller ikke for øyeblikket....Skal lese litt mer og prøve å finne ut om det går an å ordne det på noe vis!

Hei igjen! Har forsket litt... Dersom du går på "organizer" og finner sida di. Trykker "organizer" bak nicket ditt. Så kan du laste opp bilder derifra. OG flytte på dem inne på sida di... Håper du skjønte hva jeg mente? Litt mer tungvindt, men det skla gå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...