Gå til innhold

Noen som har født eller som vet svaret, kan hjelpe meg med 1 sprm??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bare om det skal gjøres "ikke-naturlige" ting: Drypp for å sette i gang fødsel, eller epidural. (Ved epidural setter de veneflon fordi man som oftest også vil trenge riestimulerende).

Så de fleste slipper. :-)

Annonse

• 2 uker senere...

Hvis det bare er i hånden du er redd for å få veneflonen,så går det ann å få den i armen i stedet. Jeg bryr meg ingen ting om sprøyter,men når det kommer til den i hånda,sier jeg stopp. Fikk den i hånda da jeg fødte (sugde som en gal i lystgassmaska når de satte den),men da var jeg ikke klar over at man kan få den i armen. Har vært inne og operert noen ganger siden den gang,og da har de alltid kunne plassere den på armen i stedet - mye bedre det...:o)

Og nei, nå fikk jeg sikkelig panikk her..! Jeg takler ikke veneflon, har fått det en gang, men da hadde jeg så lite veske i kroppen og var så utslitt, at jeg husker det ikke, men dagen etter husker jeg at det var meget ubehaglig og at jeg holdt på å kaste opp hver gang jeg så at jeg hadde noe i handa... Men denne gangen blir det værre.. Skal føde tvillinger! Og da sier de at epidural er best, men viste ikke at man måtte få veneflon i handa eller i armen..! Trodde man fikk den i ryggen, det hadde vært det beste for meg, for takler overhodet ikke synet av at jeg har noe i handa eller armen, for der ser jeg det .. Sikkelig panikk nå!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...