Gå til innhold

Kan tidlig ultralyd øke risikoen for spontanabort?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg tok tidlig ultralyd i går. Etter dette kom det en klomp ut som jeg med ganske stor sikkerhet vet at var spiren min. I dag fossblør jeg med klomper.

 

Kan den tidlige ultralyden ha ført til spontanabort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tidlig ultralyd er ikke farlig og skal ikke forårsake spontanabort. Da ville jo ikke legene gjennomført det. At du kan ha hatt en sa ville nok skjedd uansett og har nok ingenting med ultralyden å gjøre.

 

Syns det er leit at dette har skjedd med deg men håper vi får se deg her igjen med tiden.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da jeg var på tidlig ul, fikk jeg beskjed om at blødninger kunne være vanlig etter undersøkelsen fordi vi er litt sår oppi der.. Hvor langt er du på vei?

Var det liv da du var der i gpr?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ca 6 uker akuratt på vei. Men det har også kommet mange klomper og jeg har smerter der.. Kom 2 klomper, derfor jeg dro på ultralyd. Men det som kom ut hadde så spesiellt utseende, og ikke som vanlige koagulerende klomper. Det var mer som enliten druestørrekse på blodblompen som var hekta til en gansk tykk tarm. inni denne var det masse hvitt..

 

Men jeg har jo ikke fått det bekreftet enda da.

 

han så ikke liv, men han så at jeg ikke hadde mistet, og at blødningene jeg da hadde ikke kom fra livmoren.

 

Kanskje jeg ikke har mista da? Blør masse enda da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi... kan tidlig ul føre til bødninger? .. innvendig ul da? .. rart for den stikkes jo ikke så langt inn..? hva er det som fører til blødninger da? får håpe spiren din er der ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...