livetimammasmage Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 Er idag 39+1, og har bare 8 dager igjen til termindato. Spiste en normal frokost idag, kanskje litt mere, men ikke over normalen, da ble all maten liggende å skvulpe i magesekken og spiserøret i hele dag, tok å gulpa opp litt isted, og da begynte jeg å kaste opp. Vet jo det er på grunn av veldig liten plass, JM sier at vår jente vil bli over 4000 gram, så er liten med plass kan man si. Men er det p.g.a mengden eller p.g.a hva jeg spiser? noen flere som har det slik? Vil jo spise til jeg blir mett, men muligens jeg må stoppe før da.
en bergenser & en texaner Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 Æsj! Ja det er ekkelt! Jeg kan trøste deg med at vi er i samme båt Husker ikke om det var slik med min første (glemmer fort). Men det må jo være fordi det er liten plass.. Spiste to boller tidligere. Så ble jeg liggende på gulvet å leke sammen med jenta mi på snart to-og da begynte denne ulminga i magen og halsen-da bar det ut på badet og bollene kom opp igjen.. Blæh! Jeg har 19 dager t term...
Endelig ny spire i magen Skrevet 2. mars 2007 #3 Skrevet 2. mars 2007 Jepp har det sånn..... er nå 5 daer over termin, beholsder INGENTING, skikkelig slapp. Var hos legen på kontroll i går, alt var bare bra. Ringte føden i dag, begynner å få panikk hvis jeg skal gå i fødsel uten noe i magen. De sa jeg kunne komme litt senere få litt væske, så kanksje vi går det litt senere i dag. Jormod anbefalte på sykehuset å spise slangagurk og mandler Jeg vet ikke om jeg får stor baby, men den tar ihvertfall veldig stor plass der inne ( jeg har ikke så stor mage) kjennes ut som halve babyen er under ribbeina. Et tips... spis ofte og små måltider istedet for å spise til du blir mett.... tror det er bedre.. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå