Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 i dag tidlig kom d er enorm klump i bindet. ei stooor spiseskje for å si d sånn. kan d ta lang tid før jeg merker noe mer da?? 2 dager over tiden jeg.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 Kan jo variere veldig fra person til person fra slimproppen går til fødsel starter. Men hos meg tok det 1 døgn fra slimproppen gikk til jeg var i fødsel.
Gjest Skrevet 2. mars 2007 #3 Skrevet 2. mars 2007 Min gikk tirsdags morgen... Sitter no her enda jeg
Storebror07=Lillebror-juli11 Skrevet 2. mars 2007 #4 Skrevet 2. mars 2007 Min gikk (tror jeg) på onsdag, men jeg har rundt 5 uker igjen, så jeg håper det går laaangt tid enda! ;-) Sender deg litt fødestøv, regner med du ønsker å komme i gang siden du er på overtid! ) *****
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 2. mars 2007 #5 Skrevet 2. mars 2007 1 gang gikk slimproppen 4 dager før fødsel 2 gang gikk den i uke 21. Den kan også gå i forbindelse med fødsel, eller uker/måneder før. Og mange, VELDIG mange merker aldri noe til den... Slimproppen er INGEN indikasjon på at fødsel er i gjerde!! Det er ifølge leger og jordmødre som tok i mot en hysterisk meg for noen uker siden bare noe disse forumene kværner om. Så glem slimproppen, prøv heller å slapp av og samle krefter til den store dagen, som uansett ikke er langt unna! Lykke til!! Klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå