Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 Skal ikke du også føde på ahus og er på overtid som meg? Hvordan er det med deg?
frkutålmodig Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 Hei hoppetussa.... ja hvor har det blitt av mini i magen? Jeg er på overtid som dere.... 8 dager i dag! Like lei som meg?? Vært på ahus i dag til stripping, HÅPER det hjelper :-)
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2007 Hei frkutålmodig! Skal du også føde på ahus regner jeg med? Er 6 dagen på overtid i dag. Er så utrolig lei jeg også!!! Vet du,jeg har også vært på ahus i dag! Var inne til sjekk fordi jeg hadde rier som gå seg i dag tidlig,og jeg begynte å blø. Blør gjør jeg enda,var tegningsblødning sa legen. Også etter underlivs undersøkelsen fikk jeg beskjed om at det var bare å gå hjem og vente på riene,legen trodde det kom en baby i løpet av helgen! Jippi! Hvordan var det å bli strippet?Var det vondt? Håper det setter fart ¨på sakene da:) Og at det blir fullmånebabyer på oss begge:)
frkutålmodig Skrevet 2. mars 2007 #4 Skrevet 2. mars 2007 Ja da er det bare å vente i spenning på riene da .. :-) Jeg skal også føde på ahus ! Veldig ubehagelig og ekkelt å bli strippet, men jeg pustet og pesa .. og beit tenna sammen! Jeg gjør hva som helst for å få ut prinsen nå! Forhåpentligvis kommer han i helgen, ellers har jeg fått ny time mandag morgen :-( Lykke lykke til, kanskje vi sees!
(¯`°•.¸ 2barnsmamma(¯`°•.¸ Skrevet 2. mars 2007 #5 Skrevet 2. mars 2007 Her er jeg!! Nettop kommet fra sjekk på Ahus... Blir forhåpentlig igangsatt på mandag - om det ikke har skjedd noe før det!!! - De sjekket modning igjen, og det var nesten det samme som ved stripping på onsdag. Litt skuffende, trodde det var litt mer modent. Men håper på fullmånekrefter osv... Lykke til! Vi får krysse fingrene!!
frkutålmodig Skrevet 2. mars 2007 #6 Skrevet 2. mars 2007 Nei guri er det sant??? Ikke noe mer modning siden onsdag?? Så utrolig demotiverende.... ble du strippet i dag også? Like vondt som på onsdag? Å jeg som håpet at dette skulle gjøre underverker, og sette i gang alt! Ja ja, jeg får håpe! Lykke lykke til, og håper det kommer en liten mini fra magen i helgen.. så du slipper igangsetting på mandag!
(¯`°•.¸ 2barnsmamma(¯`°•.¸ Skrevet 2. mars 2007 #7 Skrevet 2. mars 2007 Nei, det var visst lite forskjell... Hadde masse kontraksjoner natten etter, og i går gikk slimpropen. Kun mensmurring etter det. Gynekologen "røsket" litt oppi der igjen - kanskje det hjelper denne gang?? Det var like vondt - gynekologen var ikke like netthendt som han forrige. Har kanskje noe med det å gjøre også? Best det skjer noe i helgen - hvis ikke kan jeg ta i bruk ditt nick i tillegg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå