Linni PuseGal Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 Var på fødeloftet (sus) igår å fikk modningsakupunktur.. Fikk beskjed om at jenta lå høyt oppe så hun skulle sette ei nål får å få henne ned :-) (Må vel innrømme at jeg ikke har hele troa på det der).. Jeg hadde 1 cm åpning men en 4-5 cm lang livmorhals!!???? Så etter å fått inntrykk av at jeg ikke var klar så gråt jeg mine modige tårer på kvelden.. Sikker på at det kom til å ende i igangsetting om x antall uker.... MEN- i natt 0530 våknet jeg av et lite popp... (tror ikke det var vannet) men det kom en del slim... Så startet murringer 15 min etterpå... Og siden har jeg hatt mensen smertet mellom 15-5 min mellomrom.. Det virker som om det går lengre tid mellom hver, av og til... Det det har kommet mye slim i disse timene.... Og om jeg går på do for å tisse el div... Så det somregel ei sikkelig "jæ..vlig" vond ri... Så jeg satser på at dette er det REAL thing..... er førstegangs. Vanskelig å definere vondt men det er slik at enkelte tar så tak i nedre del av magen og rygg at jeg må puste og konsentrere meg igjennom. Satser på å være hjemme lengst mulig også siden livmorhalsen min er så lang så bruker jeg vel lengretid på åpnes!??? Noen som vet ?
dinak Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 Hei du Trodde ikke det gikk ann å ha åpning og så lang livmorhals..... Jeg har også murringer men har hatt det i en uke. Det begynner, varer en stund og går så over igjen. Det er så kipt. For noen netter siden hadde jeg rier, pakket bagen til meg og ungene som skulle til besteforeldrene. Tok paracetter for å prøve og få meg litt søvn før jeg skulle inn til sykehuset. Etter noen timer stanset det igjen. Snakket med jordmor. Hun sa at det var normalt..... Men det er jo så kipt..... Skal også føde på sus.(stavanger) Masse lykke til og jeg håper at du ikke må vente så lenge.
Gizom81 Skrevet 2. mars 2007 #3 Skrevet 2. mars 2007 Hei hei Fredag 3 uker siden klokken 23:30 startet det første gang... Har holdt på sånn i tre uker jeg nå, vi er rimrlig lei...Typisk kveld for oss her i huset er jevne vonde med ti min mellomrom og humøret på topp, tre timer senere er ting stoppet opp.. Sånn er det visst for de fleste! Fått opp forhåpningene så mange ganger, at jeg ikke tror på at noe er i gang for jeg virkelig skriker i veer... Men ønsker deg lykke til og krysse fingrene for deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå