KristineMed2Sønner<3 Skrevet 2. mars 2007 #1 Del Skrevet 2. mars 2007 Hei. Jeg spontan aborterte rett før jul i fjord i 8. uke. Det var grusomt.. Jeg er nå gravid på ny! Å jeg og min kjæreste er hjerteglade.Tok en test for 4 dager siden, å da var streken så sterk som den kunne fått blitt. Men, siden jeg har mistet før, er jeg livredd for å miste på nytt.. Jeg tør liksom ikke helt å glede meg for fullt pga. redsel for en ny spontan ab. En ting jeg lurer på, som jeg aldri har fått helt klart svar på. Jeg har ikke barn fra før, å er bare 15 år. Jeg har noen slags svake stikke smerter i ny å ne. Det har begynt å bli borte nå, men det var litt tidligere. Er det fordi det er helt nytt for livmoren, å at den da strekker seg litt? Jeg er også sulten konstant. Kan spise og spise uten å føle at jeg blir noe mettere. Noen som har det likt? Håper på kjapt svar! Vennlig hilsen fra meg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8458742-livredd/
2hærligegutter Skrevet 4. mars 2007 #2 Del Skrevet 4. mars 2007 det første jeg reagerte på var alderen din, 15 år er du sikker på du er klar for dette. Men skjønner bekjymringene dine om å spontanabortere, men du får tenke på det at fosteret er ikke som det skal hvis du får mensen, for det er det det er, små stikkninger er helt normalt, det er livmoren som jobber. sulten er og helt normalt, men prøv å spise sundt, vet det er vansklig men det er det beste. Kutt opp grønnsaker og frukt i biter og ha med deg det i mellom måltidene. Spontanabortene kan og komme av alderen din, det er ikke sikkert kroppen dein er klar for å bære frem et barn det er en tung påkjenning for hele kroppen. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8458742-livredd/#findComment-8484005
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå