Gå til innhold

Tippet over i vippestolen!!!


kosemoms♥med ny spire

Anbefalte innlegg

I morges da Amandus satt i vippestolen inne på badet, mens far dusjet, så lente han seg så langt fremover at han tippet med annsiktet rett i gulvet og fikk hele stolen over seg!

Han kom unna det med et lite hakk i hunderleppa og et smil:-)

Men trodde ikke at det kunne skje engang jeg...nå er det ihvertfall slutt på å bruke den ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi går det an? Amanda bøyer seg også veldig fram.. Er det babybjørn sin? Huffameg godt at det gikk bra da.

 

Psst-- Tenk hvis våre søte små ble kjærester når de blir store! "Her bor Amandus og Amanda <3" Hehe-- ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pakket bort vår for noen uker siden, hun bøyde seg også kjempe langt fram, så at hun kom til å dette, så da tok jeg den bort nå som hun er så aktiv.

Bra det gikk bra med Amandus da, skvatt han eller bare smilte han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, da, ikke gøy når de små faller og slår seg... Vi bruker vippestolen veldig restriktivt her. Kun når vi står rett ved siden av og ser på. Og så har vi selen på. Han er ikke så veldig langt unna å klare å bøye seg ut av stolen nå. Men han blir så sliten av å ligge på gulvet hele tiden, gruer meg til å pakke vekk stolen. Den er så kjekk å bruke mens jeg holder på på kjøkkenet, ellers får jeg jo aldri gjort noe... :o/

 

Håper alt er bra med Amandus nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi.. fint det gikk bra med han da! skummelt det der. bruker vippestolen innimellom men vi har belte i våres.. var det ikke belte i deres? syns det burde være belte på alle slike stoler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lånt meg en vippestol, men lagt den bort nå. Ikke fordi han lente seg fram, men fordi han ålte seg ut av den alikevel. Satte vi på mageselen blei han sur. Nå må lekegrinda brukes når jeg skal dusje ellers havner han under badekaret uten kant forran ;) eller oppi do snart også, blæ hehe!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å! Det er det jeg har vært redd for med Ingrid også, det ble bråstopp da hun i tillegg begynte å pirke på selen som holdt henne fast...

 

Det er så godt at det går bra ut fra sånne historier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda det var sele og den var godt fastspent!!!

derfor han klarte å tippe slik at han lå på magen med vippestolen godt over seg og fortsatt fastspent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åhh... skjønner.. det burde jo egentlig ikke være mulig mener jeg.. skummelt at noe sånn kan skje.. da kan man jo ikke bruke vippestol da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så guffent at stolen vippet med selen på, da! :o/

Vippestolen synger nok på siste verset her hjemme også!

 

Amandus så heldigvis frisk og fin ut i dag, da! :o)

Og så nydelig med tenner... (Selv om jeg bare så den ene, da!) :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...