Mrs. Smiley Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 Flere som opplever at knøttet i magen er mere rolig enkelte dager enn andre?? Er i 33. uke nå, og har ett knøtt som enkelte dager sparker godt fra seg og andre dager omtrent er helt rolig. Må framprovosere spark for å berolige meg selv litt da, og får som regel et svar... Har i grunn vært sånn siden hun begynte å sparke. Var inn på føden en gang da jeg var i uke 28 fordi jeg ikke hadde kjent noe et par dager, men alt var ok, hun hadde bare lagt seg sånn til at jeg ikke kjente noe.
jubaloooo med to stk Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 Min er sånn:) Man skal kjenne liv hver dag, men jeg syns det varierer hvor mye. Noen ganger er det skikkelig romstering andre dager er det kun rolige stryk.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #3 Skrevet 2. mars 2007 Er i uke 30, og har det sånn som deg. Kommer helt sikkert an på hvordan de ligger inni der. Man kjenner jo mindre hvis de ligger med ryggen mot magen din. Har vært sånn hos meg også hele tiden. Men føler meg trygg på at alt er i orden. Er vel bare sånn det er :-)
@nita+Sebastian Skrevet 2. mars 2007 #4 Skrevet 2. mars 2007 Min er også sånn. Kjenner liv hver dag, men stor variasjon på styrke og mengde bevegelse. Jeg har gått ut ifra at dette er normalt og valgt å ikke bekymre meg:o)
Mrs. Smiley Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. mars 2007 prøver å tenke litt sånn jeg og. Alt er jo helt fint på kontrollene, var senest nå på tirsdag, men lurer litt av og til. Fint å høre andre som har det slik! Tusen takk!
**My little Miss drama and I** Skrevet 2. mars 2007 #6 Skrevet 2. mars 2007 Nå har hun lagt seg med hodet ned er i uke 34, sånn har hun ligget i en uka og jeg lurer på om hun noen gangg sooover?! blir litt gal innimella ,men skal ikke klage for var inne pga lite liv rundt uke 29, men da lå hun annerledes derfor kjkommer jo helt ente jeg det ikke!! kommer jo helt ann på hvordan de ligger;)
Strålende Skrevet 2. mars 2007 #7 Skrevet 2. mars 2007 Jeg er også i uke 33, kjenner stort sett liv hver dag jeg .. men nå ligger nurket med hodet ned og da kjenner en visstnok liv lettere enn dersom de ligger med ryggen ut... kjekt å se at det er såpass mange som har termin samtidig med meg ) Jeg gleeeder meg!! Har små gleder om dagene, men koser meg med de hihihi Klem til dere
hjerte Skrevet 3. mars 2007 #8 Skrevet 3. mars 2007 Jeg er 35+1, og her er mengden liv og spark veldig varierende! Kjenner liv hver dag, flere ganger om dagen, men hvor mye og hvor sterkt er helt forskjellig. Så blir bekymra innimellom, men i følge kontroller ser alt fint ut så er vel bare sånn det er...
candymams Skrevet 3. mars 2007 #9 Skrevet 3. mars 2007 Er i uke 37 og synes jeg kjenner mer liv enn noen gang, min blir bare mer og mer aktiv kjennes det ut som. Men regner med at det er pga det begynner å bli dårlig med plass der inne at jeg kjenner bevegelsene så mye. Eller så leser jeg jo at de fleste heller opplever det slik som du gjør nå mot slutten av svangerskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå