Gå til innhold

Til alle dere som er lei......

Anbefalte innlegg

Igrunnen er det bra at vi blir så lei på slutten. Tenk hvis vi ikke var det, hvordan skulle vi klart å få ut ungen da. Tenk om vi ville fortsette å være gravid og ikke fø, da ville det jo være helt forferdelig når fødselen endelig begynte da. Tenke deg de smertene og så ville vi igrunnen ikke bli ferdig med å være gravid.

Jeg er også lei........men prøver å tenke på dette når det står på verst!

Lykke til alle sammen, det er jo ikke så veldig lenge igjen........

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8457913-til-alle-dere-som-er-lei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei =)

jeg er egentlig ikke lei, men gleder meg veldig til tulla vår kommer ut og hilser på oss =) d jeg blir litt lei av er å gå rundt å ikke gjøre noe, har blitt 100% sykemeldt så d er ikke så morsomt... men trives med å gå gravid.

ja, lykke til alle dere andre =)

Jeg var en av de "skyldige" her. Jeg var lei frem til mandag da jeg ble lagt inn på Ullevål med forkortet livmorhals. Det betyr teknisk sett at ungen kan komme når som helst, og jeg er bare litt over 33 uker på vei, og det vil jeg jo såklabert ikke. Ser helst at den holder seg der inne til jeg er 40 uker på vei, men det var en öyenåpner for meg, så nå pröver jeg å ta ting mer med ro, selv om jeg fortsatt ikke er helt komfortabel med å väre gravid og nå i tillegg 100% sykemeldt frem til födsel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...