Gå til innhold

medisin


Mirakeljenta08

Anbefalte innlegg

gullet mitt år medisiner mot bronkitt 4 ganger daglig, men er så vnskelig å få i han, har sårøyte. er det noen som har noen råd tips til å gi bort? det er enkamp å det liker jeg ikke. klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva slags medisin er det?

Tenkte kanskje det gikk ann å blande det inn i litt fruktpure, for eksempel? Men det kommer jo kanskje litt ann på hva slags medisin det er...

Ikke noe gøy når man må kjempe for å få det inn i dem. Det er jo viktig at han får medisinen sin, men samtidig er det ikke gøy å "plage" gutten heller... :o/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingvild fikk Apocillin mot bronkitt for noen uker siden, måtte bare sprøyte inn litt og litt i munnviken. Hun likte den de to første gangene hun fikk det, men ble visst lei.. Tror ikke det var noe problem å gi det sammen med mat, men vet ikke...les på pakningen og se... Hvis ikke er det bare å ta seg god tid, og lirke inn litt og litt... Har gitt snuppa her flytende vitaminer og jern siden hun ble født fordi hun er prematur, så har litt erfaring med å få inn ting som de ikke vil ha.. Aner ikke hvor mange metoder jeg har prøvd... Hvis han tar flaske, og du kan blande det ut i mat, kan du jo ha det i melka? Eller i sviskejuice... :) Lykke til...du må nok bare tvinge det i han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simen fikk også Apocillin forrige uke. Vi la ham bakover, og sprøyta inn i munnviken. Da måtte han svelge. Gikk overraskende bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for råd, han for efidirin, legger han bakover å sprøyter i sia, går heldigvis bedre. men hode hans over alle kanter. må bare bruke god tid. blir bedre heldigvis. klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...