Gå til innhold

Hjemme på perm fra sykehuset..PÅ mandag blir det KS:)

Anbefalte innlegg

Vært på samtale på sykehuset og fått snakket gjennom det som skal skje, ble innskrevet og fikk med medisiner og sånn hjem som skal tas på søndag.

Da er det bare å vente på den store dagen...

Blir nok en merkelig helg...

Kommer tilbake med historie fra min opplevelse. Hadde hastesnitt forrige gang og håper nå at dette blir en bedre opplevelse...

Fortsetter under...

Jeg fikk en pille jeg skulle ta på søndag (vet ikke helt hva det var) og så må jeg sette en sprøyte med blodfortynnende i magen på meg selv..uæææ....tror mannen min må gjøre det.

Også klyx da....

hei!

har fulgt litt med på deg og lollipop ks 1.mars.

jeg skal gjennom det samme som dere på torsdag 8.mars.

Er veldig spent nå..gruer meg litt..spørsmålet til deg er..hvor lang tid tok det når du skulle legges inn?hva ble gjort..?

Skal inn onsdag kl 13 men vil gjerne hjem å "sove" natta til snittet..

lykke til på mandag...dette blir fantastisk..

Har selv en gutt på snart 2 år..som kom til verden etter 1,5 døgn med tull..før det ble hastesnitt....gleder meg til denne opplevelsen!

hvordan gikk det med lollipop?

klem..

Hei du:)

Innleggelsen var en del venting og sånn, men jeg hadde time kl.11 og ble vel ferdig sånn 13.30 ca...

Først fikk jeg snakke med jordmor som fortalte om hav som skulle skje. Så skulle vi fylle ut noen skjemaer og svare på spørsmål osv...

Deretter lyttet hun på babyen og tok blodtrykk og urinprøve..omtrent som en vanlig svangerskapskontroll liksom. SÅ fikk vi snakke med en lege, som også tok UL kjapt for å se at babyen hadde det fint:) Noe den hadde...

Så dro jeg bort på laberatoriet og tok blodprøver...De sjekker blodtype en ekstra gang og blodprosent...i tilfelle du må ha blodoverføring...

Lollipop har hatt en flott opplevelse skrev hun til meg, men måtte ha blodoverføring så er nok veldig sliten. Men hun virket så glad og fornøyd ellers:) Hun fortellere kanskje mer her selv senere:)

Nå er det bare to dager igjen for meg og jeg er rimelig nervøs nå og litt hormonell....Men snart er det min tur og det skal bli godt å få babyen i armene..

Lykke til til deg også.....Er rett rundt hjørnet nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...