Gå til innhold

Uff, har havnet i en litt vanskelig situasjon nå---!!!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde siste mens 20des, var i syden med kjæresten min(var egentlig ikke sammen lengre, men reiste fordi turen var bestilt for lenge siden) den uken rundt nyttårsaften, og hadde en del sex da, kom tilbake 6januar.

9 januar hadde jeg sex med en annen. tok angrepille ca 8timer senere.

Hadde sex med "kjæresten" min igjen i dagene både før og etter dette "sidespranget".

I følge babyverden skjedde unfangelsen 3 des, men da jeg var på ul ble jeg skrudd en uke tilbake, og unnfangelsen skjedde da 9jan.

Men selfølgelig kan jo størrelsen på babyen variere de første ukene, så kan for den slagsskyld bli fremskyvet en uke på neeste ul.

Men hva tror dere??

Må bare ha noen andre sine meninger..

Fortsetter under...

har du regelmessig mens på 28 dagers syklus skjer unngangelsen rundt den 3 jan, men betyr ikke eksakt den 3. jeg var selv på tidlig ultralyd siden ejg var usikker på hvem som var far, der sa gynekologen at jeg ble unnfanget rundt den 15 april, bestemte for å behilde og så kom ordinære ultralyd, der ble jeg i følge jordmor unnfanget rundt den 3 april, var usiker ok tok en dna test som viste deg at jeg han andre var far, viste seg at jeg ble unnfanget rundt den 3 april ja. men siden du tok angrepille så er sjansen veldig små at det han du hadde sideprang med som er far siden du også har hatt myue sex med din ex, så tror du kan ta det med ro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...