veronica<3 Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 Tenker på når lillegutt kommer... Føler klærene blir mye mykere da.. Hva mener dere?
Gjest Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 Man må ikke ha noen ting tror jeg.. :-) Vi kjøpte for å gjøre ting litt enklere, men man klarer seg da godt uten også.. :-)
Gjest Skrevet 2. mars 2007 #3 Skrevet 2. mars 2007 nei man må jo ikke det.. vi har ikke det,og skal nok klare oss uten også.. klærne tar bare lengre tid å tørke og så blir de jo litt stivere,men jeg tror ikke det har så veldig mye å si
Aurora73 Skrevet 2. mars 2007 #4 Skrevet 2. mars 2007 Nei, det må man ikke.... Vi har ikke og har heller ikke tenkt å kjøpe. (Tørketrommel gjør også til at klærne slites fortere.)
Gjest Skrevet 2. mars 2007 #5 Skrevet 2. mars 2007 vi har ikke tørketrommel og kommer ikke til å kjøpe det fordi vi får en baby heller...... greier oss fint uten
mayaya Skrevet 2. mars 2007 #6 Skrevet 2. mars 2007 Vi har trommel, og det gjør livet litt enklere etter MIN mening, men det er IKKE noe man MÅ ha! Når det gjelder bebisklær, så er det faktisk veldig mange av dem som ikke kan tromleres heller, så da er man jo like langt :-) Men veeeldig kjekt til kluter, håndklær, sengetøy og annet som det går masse av :-D
snartmammapåny Skrevet 2. mars 2007 #7 Skrevet 2. mars 2007 Jeg mener at tørketrommelen er guds gave til klesvasken!! Men nå hater jeg å henge opp vått tøy da... Men man må ikke ha det,men jeg hadde blitt veldig trist den dagen våres sluttet å virke...
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #8 Skrevet 2. mars 2007 Nei, det må man ikke! Det kan imidlertid være en veldig nyttig ting å ha. Man får kanskje en travlere hverdag når barnet kommer, og det tar tid å henge opp klær. Har selv nylig anskaffet meg tørketrommel, og merker godt allerede at jeg bruker litt mindre tid på klesvask. Håndduker, undertøy, sokker og sengklær går rett i tørketrommelen. Det kommer babyklærne også til å gjøre. Klærne blir jo litt mykere, men mange klarer seg da helt fint uten tørketrommel. Tenk på før i tiden, da ingen hadde tørketromler... Ingen som tok skade av å mangle det da :-)
mayaya Skrevet 2. mars 2007 #9 Skrevet 2. mars 2007 PS. Kommer litt an på mengden man har av tøyet også da, om du har nok til at det kan henge over natten til tørk, dersom mini har tisset i senga, feks :-p
Frk. Vable Skrevet 2. mars 2007 #10 Skrevet 2. mars 2007 Vi hadde ikke tørketrommel med første, har faktisk nettopp kjøpt. (Ca. 6 mnd. siden). Hun er nå snart 4 år, så vi har klart oss fint uten så lenge. Men nå når vi blir enda en til, syns jeg det er kjempepraktisk. Men det blir jo til at ALT tørkes der og vi bruker mer strøm og klærne blir fortere slitt...
Malefika Skrevet 2. mars 2007 #11 Skrevet 2. mars 2007 Jeg synes at tørketrommelen er noe av det mest glimrende som er oppfunnet! Jeg slipper å henge opp klær, ta dem ned igjen for så å legge dem sammen. Klærne kan slites fortere - ja - men barna vokser så fort ut av klærne sine uansett, at det velger jeg å se bort fra. Klærne blir veldig myke og fine, og da slipper man å bruke tøymykner, som folk med ømfindtlig hud kan reagere på. Dessuten går det også veldig fort å få klærne tørre igjen etter vask, når veslejenta absolutt MÅ ha yndlingsgenseren sin i barnehagen.... Så jeg må i alle fall ha! :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå