Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 hei... har nå 10 dager igjen til termin(u.l) og hodet har festet seg for en stund siden. (5 dager til term etter mensen) men det jeg lurer på er at jeg hører så mange si at hodet må så langt ned at det kjennes ut som ungen er på tur ut, eller det føles som man sitter på hodet....jeg har enda ikke kjennt noe til noe av dette.... vil det da si at jeg har igjen lenge, og at jeg må oppleve dette først??? er førstegangs og lurer veldig... og begynner egentlig å vente på å komme i vei håper noen har erfaring med dette, og kan gi meg et svar (p.s hvilken termin tror dere er mest treffsikker??)
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #3 Skrevet 2. mars 2007 Jeg er tre dager over termin og merker heller ingenting til at "hodet føles som det er på vei ut". Det murrer mer og mer i korsrygg og mage (særlig om nettene), så jeg håper at det ikke er så lenge igjen...
benteeli Skrevet 2. mars 2007 #4 Skrevet 2. mars 2007 Det føltes i alle fall ikke sånn da jeg fødte sist. Ikke nå heller for den saks skyld. men jeg mener hodet aldri festet seg hos meg sist. det sto nedi hullet men var løst...
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #5 Skrevet 2. mars 2007 oki. da høres det ut som dette ikke er noen "regel" å gå etter da du får satse på at fullmånen gjør sitt, og lykke til HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå