*RutIetutt* Skrevet 2. mars 2007 #1 Del Skrevet 2. mars 2007 HVordan så dere at det var en jente på ul`en da? Så dere det selv, eller bare jm som sa at det ikke var noe tissefant så må være en jente? Da vi var på ul i uke 18 (17+6) var jm veldig sikker på at det var en jente inni der - var ikke mye tvil om det sa hun. Hun viste oss kjønnsleppene tre ganger fra ulike vinkler - fra siden, foran og underifra mens babyen skrevde med bena - så tydelig to hvite streker hver gang og absolutt ikke noe som kunne minne om en tissefant. Da vi var til ul med gutten vår så vi jo tydelig tissen og pungen. De var ganske aktive begge to, så var ikke vanskelig for jm å få godt innsyn... Begge kjønn er selvsagt like velkommen, men man blir jo veldig innstilt på det en får vite på ul`en da, og jeg har hadlet inn litt rosa allerede...men blir litt "nervøs" når jeg leser om alle dere her inne som har fått feilinformasjon på ul.... Skal forresten tilbake på ul i uke 29 pga morkaken lå foran livmormunnen...kan jeg be henne dobbeltskjekke kjønnet da, eller gjør de ikke sånt? Er på Haukeland dette - og jm var veldig hyggelig og det var i hvertfall ingen sure miner da vi spurte om kjønnet sist (skal til samme jm neste gang). Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8457536-dere-som-har-f%C3%A5tt-vite-dere-f%C3%A5r-jente-p%C3%A5-ulen-og-s%C3%A5-kom-det-en-gutt/
Barn nr.4 Skrevet 3. mars 2007 #2 Del Skrevet 3. mars 2007 Hei, jeg har ikke noe svar, men er vel litt i samme bås som deg. Jeg har tre gutter fra før. Denne gang var jm ganske sikker på at det var jente, faktisk var det to jm som sjekket akkurat d, begge kom frem til det samme. Men så i dag fikk jeg høre om et par som to ganger hadde fått vite at de ventet ei jente.I samme svangerskap. Men ut kom en gutt. Gutten er nylig født. Alt er like velkomment hos meg, men spekulasjonene er der likevel. Er 25 uker nå. Skal på ny ul i neste uke. Så det er fullt mulig at de kan ta feil på ul.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8457536-dere-som-har-f%C3%A5tt-vite-dere-f%C3%A5r-jente-p%C3%A5-ulen-og-s%C3%A5-kom-det-en-gutt/#findComment-8475178
Gjest Skrevet 4. mars 2007 #3 Del Skrevet 4. mars 2007 jeg har vært på 4 ul pga blødninger i uke 17 spurte vi om kjønn og fikk vite at det vare i jente. men ikke 100 % sa jm. så da vi var der igjen spurte vi om hun kunne dobbeltsjekke(det var en annen dame) men hun gadd ikke en gang å svare på spørsmålet og virket sur!! vi bestemte oss for å ta 3d ul da (ble mye ul her.... ) og da så vi det selv. er ei jente ja. ikke tvil lengre. se selv bilde under mitt nick. ser jo ikke det på det bildet da men(ansiktsbilde) lykke til,ønsker alt vel m barnet og deg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8457536-dere-som-har-f%C3%A5tt-vite-dere-f%C3%A5r-jente-p%C3%A5-ulen-og-s%C3%A5-kom-det-en-gutt/#findComment-8476819
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå