Kondis som en murstein Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 ...å ha sex-forbud, hehe... Etter premature rier i uke 28, har jeg hatt sex-forbud, og jeg er nå i den 36.uka!!! Om jeg kommer meg over 37 uker, kan det da ikke ha noe å si lenger...!? ;o) ;o)
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 skulle du føde nå så er det absolutt mest sannsynnelig at alt er bra med den lille. jeg har født en gutt og to jenter,alle i uke 36, og der har alt vært bra hele tiden. fikk beskjed av legen i går at skulle fødselen starte nå så er det ingen fare. er i uke 36. tror ikke du trenger og være reddfor om noe skulle skje om du koser deg litt
Kondis som en murstein Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2007 Hehe, nå vet jeg ikke om jeg tør...
jannie26 Skrevet 2. mars 2007 #4 Skrevet 2. mars 2007 hehe. var det da spennende om det skulle komme i gang da
Gjest Skrevet 2. mars 2007 #5 Skrevet 2. mars 2007 heh hehe du har jo holdt deg ganske lenge nå da,og nå er det jo ingen fare om det skulle skje noe som sagt over her,så jeg syns du skal unne deg litt kos jeg...))))
Kondis som en murstein Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. mars 2007 Kjempeskummelt!!!!! ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå