Gå til innhold

Kaster pillene på søndag...Prøve i mai/juni?? Andre?

Anbefalte innlegg

Vel og merke fordi jeg ikke har flere igjen. Så da blir det vel en fake mensen etter noen dager. Blir rart, pga pillene har jeg ikke blødd siden mai i fjor. Har nå fått overtalt mannen til å bruke gummi til jeg har fått hatt en runde med ekte mens, altså fått syklusen igjen. Jeg vil gjerne ha fått tilbake en mens som jeg igjen kan "miste", men da av helt andre årsaker enn pillen...:) Er så spent. Det vil si at vår første pp blir i mai hvis mensen kommer kjapt i gang. Skummelt, men spennende!!! Er det andre her som skal begynne i vår/sommer?

Fortsetter under...

har prøvd en stund nå og bli gravid men det er ikke så lett...egentlig spiller det jo ingen rolle når jeg får barn ,men har lyst på et sommerbarn igjen..har ei lita jente på 8 mnd,hun er født på sommeren og det var fantastisk ...vil jo helst da bli gravid i sept-okt eller november...det er lenge til...har så lyst på gravidmage igjen...

Ingen barn fra før, og har kun vært gift i 8 mnd. Hele livet er plutselig annerledes...vi giftet oss etter 6 mnd, og har da altså bare vært sammen 14 mnd. Hehe. Men alt er så riktig, ikke er vi unge lenger heller. For halvannet år siden var jeg singel, nå er jeg gift og planlegger barn. Livet er rart. Håper jeg kommer fort inn i syklus igjen, men det blir rart å få mensen igjen. Den forsvant med pilla. :) Så nå er det bare snakk om en eller to mnd før vi skal ha sex uten prev. Kommer til å føle meg helt rar. Men det blir så spennende!!!!! Pillene tar slutt søndag, jeg har begynt på vitaminene GRAVID, og idag skal jeg på SATS. Har noen uker å komme i form på, så får vi se når vi får en lite spire. Tipper det tar noen måneder, men hvem vet? Lykke til!!! Vi sees nok her inne :)

Kan trening hjelpe mot vann i kroppen?

Vi begynner nok i mai, men på en måte hadde det vært fint om det tok LITT tid. Min venninne og forlover gifter seg i august, og da vil jeg ikke være dårlig. Noen glass vin hadde jo også smakt på en slik dag :) Hehe. Og hun skal kaste pillen dagen etter bryllupet. Men er jeg gravid er jo det så fantastisk at den vinen betyr ingenting. :) Spennende tider vi har foran oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...