Gå til innhold

JIPPI, snøen smelter...


Guttemamma :o)

Anbefalte innlegg

Det er 7.5 varmegrader ute. Snøen smelter som bare det...måtte det fortsette til det er borte.

Da blir det ut å trille vogna masse igjen. Vært litt lat nå når det har vært så mye snø, det er jo så tungt å trille.

 

Nå kommer våren håper jeg.....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

DET HÅPER JEG OGSÅ!! Kjempe fint ute nå!!!!

 

Til uka er det melt 7 varmegrader og regn. Snøen blir nok borte!! (håper ikke det fryser på og blir is da..l.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neeeiiii... vil ikke at snøen forsvinner... kan godt forsvinne på veiene.. men fy så stygt det ser ut om vinteren når det ikke ligger snø :I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med siska ;) Er så grått og fælt med vinter uten snø. Syns ikke det er så ille jeg. Men her er det ikke slaps og ekkelt heller da. Snøen ligger fin og fast frem til våren, og da skal den jo bort ;) I år har jo vinteren vært noe uvanlig her, men snø er det lell ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaaaaaaaaaaa, men vi skal ikke ha vinter uten snø. Vi skal ha VÅR og sol og hvitveis og pils på terrassen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg er enig i at vinteren er stygg uten snø. Helt greit med snø og bare veier, men nå er det 2 mars og jeg er klar for våren. Se på at naturen spirer og gror og blir grønn...er en fantastisk tid.

 

Ting blir så tungvint med snø.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... må si meg enig at ting er tungvint.. hvertfall når en bor i 3 etasje, og alt er stress. Og man drar inn halve naturen fordi ingen måker skikkelig utenfor, men men.. alt har sin sjarm da. ;)

 

Vi skal til syden 27 april! Det ser jeg frem til! Og da satser vi på at snøen er borte når vi kommer hjem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...