Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 Hvis vi får jente skal hun mest sannsynlig hete Julia Malathi. Malathi er fra mannen min sitt fødeland. I bakhånd har vi Maya Caroline, om Julia Malathi skulle føles feil. Hvis vi får gutt, er vi litt mer usikre. Vi har tenkt på David med enten Milan, Kiran, Ketan, Rajan, Samir, Amrik, Arun, Buwan eller Araya som mellomnavn. Alle disse navnene uttales med trykk på første stavelse, og omtrent som om det skulle være engelske navn. Andre alternativer er Matteus, Philip, Benjamin, Haldor, Axel eller Lukas i kombinasjon med et av navnene over. Noen som kan hjelpe oss med fine sammensetninger av guttenavn? Tar også i mot ideer til andre (mer eller mindre) norske navn som kan passe som første fornavn
bobleplast Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 Milan liker jeg, men det er kanskje fordi jeg liker Milan Kundera...
Vannmann35 Skrevet 2. mars 2007 #3 Skrevet 2. mars 2007 Liker Maya Caroline best + David Arun tror jeg... Eller Benjamin Arun...
togutter-08og10 Skrevet 2. mars 2007 #4 Skrevet 2. mars 2007 Hei. Jeg likte Matteus, lite brukt men klinger pent. Er ikke glad i dobbeltnavn men hvis du absolutt må syns jeg Arun og Milan var de beste.
Gjest Skrevet 4. mars 2007 #7 Skrevet 4. mars 2007 Hva med David Milan, David Rajan, Milan Matteus, Lukas Araya eller Philip Araya?
Perny Skrevet 4. mars 2007 #8 Skrevet 4. mars 2007 Julia Malathi er veldig fint. Forlsag til gutenamn: Lukas Rajan David Arun Axel Amrik Axel Araya Lukas Kiran Samir er fint men veit ikkje heilt ka det kan passe saman med.. Milan blir for mykje Milano - på engelsk er det Milan. Mange fine namn her - lukke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå