Gå til innhold

Amanda har fått ny livrett!


Gjest

Anbefalte innlegg

Ga henne melon i babysafe-feederen etter tips fra jk76, og hun ble helt overentusiastisk! Så på meg med et blikk som sa "mamma dette var jo helt fantastisk!" Hehe så gøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

honningmelon eller? d er henrik gla i også! gøy når de oppdager nye gode smaker... ser at de liker d... prøvde middag på glass her en dag med no kyllig greier... hehe han hadde ikke igjen munnen en gang... bare gapte til alt hadde rent ut igjen... likte nok ikke det!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja tror det er galiamelon :) Men de er jo ganske like.

 

Hehe så middag var ikke noe særlig? Amanda er ikke kjempebegeistra heller, men hun liker de med mest farge(for de er det mest tomat i tror jeg og det smaker litt søtt). Og de er jo tilfeldigvis de som setter styggest flekker på klærne da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja d er favoritt her også... de med pasta og tomat... og baby kjeks er veldig stas etter middag!! bare for å lage litt eksta klin....hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello :o)

 

Jeg funderer på om jeg skal investere i en slik Babysafe Feeder.. Kan du veldig anbefale den? Eller er den bare hendig inniblandt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en sånn feeder. Har jo vært kjekk å ha, så har jeg kunnet prøve forskjellig frukt til Karsten uten å være redd for at han skal sette noe i halsen. Men så har han jo ikke likt noe som helst jeg har gitt ham... Men den kostet ikke så mye, da, så jeg har i hvert fall ikke tapt så mye på å prøve. Dersom babyen liker det man putter i den så tror jeg det er en god investering. Da kan man jo bruke den hver dag... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den feeder'n er helt knall ja, mye søl da med klementiner i, men det elsker han. Armer og bein går når han ser den lille orange :) Melon gir jeg uten feerer som båt og jeg prøvde babykjeks, men de smakte så innmari søtt. Kornmo fungerer kjempebra her. Føler den er litt sunnere også når han om mårran ikke orker anna enn det og fruktmos etter en natt med mye pupp ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...