(¯`°•.¸ 2barnsmamma(¯`°•.¸ Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 Ble strippet på onsdag - hadde masse mensvondt natt til i går. Hadde store forventninger om at nå skjer det noe snart. Slimpr. gikk i går - intet skjedd etter det, annet enn litt mensvondt igjen... Skal på ny kontroll i dag. - Kanskje de stripper litt igjen? Scoret kun 2 på Bishops score på onsdag.(en slags modningstest går fra 0-13; med vurdering av livmortapp- konsistens, åpning, lokalisasjon etc.) Noe mer i dag håper jeg. Noen som har blitt strippet flere ganger??
2tette:april06&juli07tante 08 Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 Hei. Jeg ble strippet før fødsel forrige gang. Når jeg kom inn pga svangerskapsforgiftning 4dager etter så ble jeg strippet veldig mange ganger.. F... så vondt.. Men det kan være annerledes enn med deg for på meg måtte det stare da!! Fikk piller+drypp etter en del strippinger og da endelig kom gulljenta vår etterhvert.. Lykke til
(¯`°•.¸ 2barnsmamma(¯`°•.¸ Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2007 ...ja det var ikke særlig godt... Men jeg er kjempemotivert, etter 8. dagen over termin. Blir spennende etterpå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå