Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 Har hatt vonde tak i magen i to dager. Var på sykehuset i går og jordmor sa at ctg viste at jeg hadde rieaktivitet. Er det noen som vet hva tallene på den maskinen ligger på hvis man har rier som ikke er alt for vonde?
FannyFanny Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 Hei, fikk høre på min siste sjekk m CTG at rieaktiviteten bør ligge på nærmere tallet 40 for å være effektive (rundt 10 er normaltallet) - meeen, at dette avhang av hvor mye spekk man hadde på magen etc. (jeg hadde mellom 10-20, så det tydet bare på mens-murringer, ikke effektive rier...) Så ikke heng meg om dette tallet ikke stemmer 100% - for skjønte på jordmor at man må kjenne på smerten for å se hvor sterk en rie er. Lykke til! )
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #3 Skrevet 2. mars 2007 Takk. Det lå på 30-40 og var oppe i 60 så da skjer det i hvertfall noe.
-Aimee- Skrevet 2. mars 2007 #4 Skrevet 2. mars 2007 Da jeg var på ctg-registrering for ei uke siden satt jeg en halvtimes tid. Hadde da et par kynnere, de gjorde ikke noe vondt. Kjente bare at det strammet seg i magen, slik som vanlig. De var opp til 60.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå