Gå til innhold

hallo!!!


(gullet)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hmmm.. ja ja.... jeg ble satt på potte fra jeg var 6 mnd jeg og var ren da jeg var to!!! sorry hvis sp var for dum!! har fått beskjed om at d bare er å beg når barnet sitter så det er vant til å sitte der... synes jo d ken skje før han er 2 tre år!!! men men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser egentlig ikke noe grunn til å begynne med det på en god stund enda.

Selv om man er så heldig at noe kommer i potta,så er babyene alt for små til å skjønne hvordan det kom dit.

Jeg har heller ikke begynt så tidlig med mine to eldste,de må selv bli modne for det,og skjønne hvordan og hvorfor.

Kanskje andre er av en annen oppfatning,men dette er iallefall min mening om saken. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja vi har alle foskjellige meninger leste bare i foreldre å barn at man kunne beg så tidlig som mulig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen spørsmål som er dumme, er jo derfor vi alle er her, for å kunne spørre om alt mulig:-) Noen begynner ikke med pottetrening før de er 3-4 år, noen ved 6 måneder, alle har forskjellig mening om hva som er best. Så hvis din kan sitte nå, og du har god erfaring med å begynne tidlig, ville jeg bare ha prøvd, jeg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, ville bare si at vi har fått hørt fra flere plasser at det kan være lurt å begynne med pottetrening når de er så små. Ofte ligger jo babyen en stund på badet uten klær så da kan an jo prøve litt :) Å klappe å skryte om det kommer noe når babyen sitter der. Vi har ikke prøvd, men vet om flere som har begynt så tidlig å det funket fint for dem. Men selfølgelig... er jo opp til hver enkelt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...