Gå til innhold

Hvor stor er sjansen for å bli gravid når....

Anbefalte innlegg

Skrevet

... jeg sluttet på minipiller for fire dager siden, siste mens startet 20 februar, og jeg har EL ca denne helgen.... Kan man bli gravid med en gang liksom? Eller er sjansene veldig små da? (Er klar over at det kanskje går laaaaang tid også altså :-) )

Bare har sååå lyst på ny spire.... :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minipillen kan du vel bli gravid på hvis det går mer enn 24 timer fra siste pille til EL..... Er det ikke det jeg har hørt tro? Er jo en del "ulykker " fordi man ikke holder klokka nøye nok.....

Greit å komme igang straks iallefall - selv om det kan ta laaaang tid :)

Skrevet

Har hørt at til noen så er det veldig store sjangser for å bli gravid rett etter de har slutta med pillen..og noen bruker kansje et år før stoffet er ute av kroppen..og mensen blir regelmessig..

Men altså..jeg slutta med P-pilla fot kansje 4-5 måneder siden..og min mens er regelmessig..

Så egentlig ingen grunn til å bekymre seg:)

klem

Skrevet

Takker for svar fra begge... bekymrer meg i grunnen ikke... bare lengter veldig etter ny spire og en bebis igjen :-D

Gutten min tror jeg snart er klar for storebror-rollen, selv om han bare såvidt er over året :-D

Skrevet

Fint å tenke på nestemann når nr 1 har bikket over 1 år ja :-)

Skrevet

Jepp :-D

Skrevet

Har og hørt at det er mulig og til og med ganske stor sjanse... Vet ikke om det gjelder minipillen, men en venninne av meg som slutta på p-piller havna på legevakten med magesmerter. Legen sa det var "egg-rasing", altså at kroppen kjørte på med egg så det var stor sjanse for tvillinger... Er ikke noe lege selv altså, men det var nå det han sa...

Skrevet

He he.... tvillinger hadde vært noe ja... vel, var gravid med tvillinger sist og, men mista den ene veldig tidlig. (Visste ikke om det før etter jeg hadde født da...)

Men jeg vil gjerne ha tre barn, så blir det tvillinger er vi jo der liksom :-D

Får først se om jeg faktisk BLIR gravid da :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...