3 i vannet:) Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 Jeg fikk beskjed av jordmor om at det var bare et fint og positivt tegn!!
snartmammapåny Skrevet 2. mars 2007 #3 Skrevet 2. mars 2007 Tror ikke babyen velger selv om den vil hikke.. Så den må vel hikke enten den trivs eller ikke, vil jeg tro... Men hikking er jo et godt tegn på at denne refleksen er iorden hos babyen da.. Så sann sett er det jo bra;)
babyandme Skrevet 2. mars 2007 #5 Skrevet 2. mars 2007 Ny her inne jeg:o) Har lest at hikking er en måte å forberede lungene til babyen på.. Den trener seg. Så tror det er et sunnhetstegn ja! babyen min hikker ganske ofte, og leenge om gangen iblandt.. Kanskje 20min.hver gang når den er godt i gang.. Da bare hopper det i magen min, hehe..
Gjest Skrevet 2. mars 2007 #6 Skrevet 2. mars 2007 hehe ja ikke sant ) jeg syns det er ekkelt jeg,vil bare han skal slutte..heeheh )
babyandme Skrevet 2. mars 2007 #7 Skrevet 2. mars 2007 Hehe ja.. Ganske slitsomt i lengden... men sålenge babyen har det bra, er allting godt:o) Men kjenner det blir godt å få tilbake kroppen min nå.. Og ikke minst se denne lille rakkeren snart;o) Gleder meg til å bli mamma jeg!
Gjest Skrevet 2. mars 2007 #8 Skrevet 2. mars 2007 jaaa samme her...)) ååååååååå gleder meg såååå mye.... når har du termin???
Gjest Skrevet 2. mars 2007 #10 Skrevet 2. mars 2007 åå du har før meg du da..) jeg har 26 mars... huff....er så lenge til...(((((
babyandme Skrevet 2. mars 2007 #11 Skrevet 2. mars 2007 Ikke glem at mange føder 2uker+- terminen, så godt mulig du føder før meg;) Er du førstegangsfødende? Det er jeg.. Litt spent ja...
Gjest Skrevet 2. mars 2007 #12 Skrevet 2. mars 2007 åååå du må ikke si det!!!!!!!! håpet blir jo ENDA større )) hehheh... ja er førstegangs,er så spent og redd og alt på en gang at det er helt fælt...
babyandme Skrevet 2. mars 2007 #13 Skrevet 2. mars 2007 Huff ja.. har det på samme måte.. tror det verste er å ikke vite hva jeg går til... jeg liker best å vite alt, hehe..;oD men kanskje like greit å ikke vite det.. eller?
Gjest Skrevet 2. mars 2007 #14 Skrevet 2. mars 2007 ja jeg er akuratt lik..hehehe..må ha kontroll på det meste,men i dette tilfelle er jeg litt glad for at jeg ikke vet hva som kommer.. tenker da på fødselen.. )
babyandme Skrevet 2. mars 2007 #15 Skrevet 2. mars 2007 Enig der...! nei nå får jeg snart firkantete øyne av all denne surfinga på nettet.. får hvile meg litt, har høyt blodtrykk+annet og skal ut på reis idag..er bryllup til storesøsteren min imorgen.. Håper vi snakkes! Take care;o)
Gjest Skrevet 2. mars 2007 #16 Skrevet 2. mars 2007 åja..ja da får du nok hvile deg litt... kos deg masse imorgen da ) klem!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå