Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 Folk sier stort sett de har dilla /spiser mye sjokolade og venter gutt eller appelsin og venter jente.... Jeg som spiser mye av begge deler da??? Andre og hva får dere?
Gjest Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 jeg spiser også mye av begge deler! jeg venter gutt....
Pirkeanonym Skrevet 2. mars 2007 #3 Skrevet 2. mars 2007 Jeg har ikke dilla på noe av dette, venter jente!
3 i vannet:) Skrevet 2. mars 2007 #4 Skrevet 2. mars 2007 Jeg elsker begge deler akkurat nå for tiden, og jeg venter en gutt:)
Saga-to gulljenter+en spire Skrevet 2. mars 2007 #5 Skrevet 2. mars 2007 Jeg spiser begge deler ofte og venter jente =)
Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 2. mars 2007 #7 Skrevet 2. mars 2007 Spiste mentos fruit, appelsin og mandarin når jeg ventet jenta. Spiser sjokolade, kaker og lakris nå med gutten. Har spist litt appelisin nå også.. Men med jenta var det 5-6 om dagen. Jeg spiser aldri appelsin ellers!!!!
kfitjar Skrevet 2. mars 2007 #8 Skrevet 2. mars 2007 Jeg har ei venninne som hadde veldig dilla på sjokolade i forrige sv.skap og hun fikk ei jente.....så vet ikke helt om den teorien stemmer heller. :-)
Økologisk_knekkebrød Skrevet 2. mars 2007 #9 Skrevet 2. mars 2007 Får gutt, og jeg har et helt ekstremt søtsug! Men jeg har fått ganske lyst på appelsinjuice også iløpet av svangerskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå