Gå til innhold

November: Hvilke bivirkninger fikk babyen din av 3 mnds vaksinasjonen?


Sentralstøvsugeren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

snuppa her var urolig og sutrete hele dagen, men kan også ha kommet av at vi var 1 1/2 time på helsestasjonen istedetfor å ligge hjemme og sove som hun skulle ha gjort.

Da hun la seg for kvelden kl 20 sov hun jammen meg helt til 8 på morgenen. Bom stille, ikkeno måltid, ikkeno sutring!!! Men det blir sikkert med denne natta foreløpig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt om det var derfor, men gutten vår hylskreik i 1og en halv time så vi var på legevakta. Legen hadde aldri hørt en baby skrike sånn før! Og han griner nesten aldri. Hylte uten pauser så lenge, vi blei livredde.. Men vet ikke om det hadde sammenheng, men var ihvertfall samme kvelden. Ikke gjort det etterpå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutt blei helt slapp han. Utpå kvelden hadde han 39 i temp. Jammen glad jeg tenkte på å gå innom apoteket for å kjøpe paracet.

Stakkar, jeg hadde vondt av ham da.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merket ikke noe særlig, men var litt stakkarslig resten av dagen..synes nok litt synd på seg selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho sov i 3 timer etterpå (sover vanligvis ikke mer enn halvtime-time) og var litt sutrete på kvelden. Neste dag sov ho 2 timer midt på dagen, men så var det tilbake i vanlig rutine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt grinete, men det var mest sannsynlig pga han ikke sov ordentlig den dagen.. Ellers ingenting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke sprøyta ved tre-månders kontroll vi for han var så forkjølet. Skal vente til han er fire... noe som er ganske så snart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leon var litt slapp og klynkete på kvelden og formiddagen etter, så var alt helt topp igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...