Gothminister Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 Ble henvist ditt pga av ingen vektoppgang hos meg og att ikke magen hadde vokst. Alt så ut til å være bra. Så ikke noe feil,men måtte bare være obs på forandringer i bevegelsen til ungen. Var 1 % veksavvikning,så den er gangske så normal i størrelsen. Målte ungen til å være ca 2500 g. Og ungen var ei jente. Har gutt fra før.
kfitjar Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 Flott å høre at alt var bra!! Fikk du beskjed om kjønn ved den vanlig UL? Jeg har også lyst på en ekstra UL, eller en ekstra sjekk på sykehuset. Jeg er bare 34+3, men begynner allerede nå å se etter tegn. Det kommer til å bli lange uker framover......
Gothminister Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2007 Spurte på den ordinære ul også,men legen var ikke sikker da. Du kan jo ta en privat ul da,men da må du betale for den timen da.
2blånisser Skrevet 2. mars 2007 #4 Skrevet 2. mars 2007 Gratulere med jente! Vi skal på ny UL om noen uker, pga morkaka lå så lavt på den ordinære UL. Kanskje vi også får se kjønnet da. De kunne ikke se på den ordinære UL, pga navlestrengen lå i veien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå