Vicky 83 Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 Noen som har hatt bryllupsfesten i partytelt? Hvordan var det? Hva gjorde dere på? Hvordan organiserte dere det? Pris? Hvor kan man plassere et sånt telt?
brooklyn Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 vi hadde partytelt:) Og det var så kjekt!!!! Vi hadde et stort rammetelt, som var satt opp på en stor uteplass i mine foreldre sin hage. Vi bestilte telt fra et utleiefirma her vi bor, og de gjorde jobben svart, dvs uten moms og litt til, så det ble en akseptabel affære, alt i alt. Vi leide forresten også runde bord og stoler av dem, til 50 gjester. Til sammen betalte vi 10 000 for dette. De kom hjem til mine foreldre på onsdagen og monterte dette sammen med min da forlovede og min far, og de gjorde det noen dager i forveien, siden min far sitt uteanlegg i hagen ikke var bygget med tanke på å ha et telt der...så da hadde de tid til å fikse om det skulle bli seende rart ut. Det ble veldig flott. I et slikt telt ser du de stygge stålstengene inni teltet, så mammaen min insisterte på at vi måtte ha en innertelt i silkeduk. Jeg sa meg enig, men poengterte at det kostet 3000 til. Det skulle hun selvsagt betale sa hun, og jeg ble svææært glad. Det innerteltet gjorde nesten hele greien, altså! Det var så utroooolig fint! De kom og demonterte teltet på mandagen, og min far og min nybakte mann var med og demonterte, mens mamma og jeg bar stoler og bord. hmmm..hva vi gjorde på? Den skjønner jeg ikke helt, men setttingen var da et bryllup:) og vi hadde bryllupsmiddagen og festen der. I mine foreldre sin hage har pappa bygget et stort anlegg med et svømmebasseng. Anlegget har vegger rundt hele, pga sikkerhet, og teltet var da høyere enn disse veggene, lik at det gikk som et helt tak. Vi hadde runde bord langs ene bassengkanten, og langs den andre bassengkanten stod bordet med alle tapasrettene vi hadde til middag. Et slikt telt kan plasseres hvor som helst, nesten. Må være flatt, og det MÅ nesten være et slags gulv der. De fleste steder kan leie ut gulv om dere ikke har det selv. å gå på gress i høye hæler og brudekjole gir mye grønske. Jeg vet for vi hadde vielsen utendørs. For å si det sånn- sent på kvelden kom min kusine sin samboer bort til meg og sa"tusen takk for at dere har gjort det helt umulig for oss å toppe dette". Da ble jeg skikkelig glad for det var det jeg ville. At gjestene skulle føle at dette, det var helt spesielt:)) Bare spør om det er noe mer!
Vicky 83 Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2007 Hei du! Når jeg spurte hva dere gjorde på er det fordi jeg har et ganske klart bilde, ihvertfall i utgangspunktet, av hva jeg vil at skal skje i bryllupet mitt. Jeg ser for meg treretters middag og taler med 40 gjester først, bordene er da plassert som hestesko eller E. Deretter kommer de 30 kaffegjestene, og resten av kvelden går med til kaker, leker og dansing. Vet ikke om dette blir bra eller lar seg gjennomføre i et partytelt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå