martine68 Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 Det ble brått slutt på den etterlengtede vinterferien. Tror dere ikke jeg gikk ned for telling med influensa da. Minstemann flatet ut mandag og tirsdag var det min tur. I går pakket vi og dro til byen, ingen vits i å sitte på hytta når vi ikke kan være ute. Nå sitter jeg her godt neddopet på febernedsettede og snufser, hoster og nyser. Så utrolig utgjort. Neste uke har jeg el og nå håper jeg virkelig ikke mannen min går ned for telling altså. Blir nok sittende å bimme litt idag hvis jeg orker. Ser at det har skjedd en del her inne. Det skal bli koselig å lese. klem fra
Gjest Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 Det er så kjipt å være syk, da begynner man virkelig å tenke på hvor lite man setter pris på å være frisk. Håper du blir gradvis bedre og at mannen din holder seg unna viruset, ser jo bra ut så langt. Har merket at du var borte for du er alltid så positiv. God bedring!
*BLÅFUGL* Skrevet 2. mars 2007 #3 Skrevet 2. mars 2007 Uff da, hørtes ikke kjekt ut ! Så uheldig at dere ble syke midt i vinterferien, når dere skulle kose dere skikkelig :-(( Håper du blir raskt frisk igjen, og at din kjære stålsetter seg mot virusangrep ! God bedring !!!
nungo Skrevet 2. mars 2007 #4 Skrevet 2. mars 2007 Stakkars deg, martine - jeg føler virkelig med deg. Jeg var selv rammet for noen uker siden og jeg husker ikek sist jeg var syk. Jeg var fullstendig slått ut og jeg orket ikke å tenke engang. Være god med deg selv og put deg godt under dynen - tid er det eneste som hjelper, men trøsten er at det går over igjen :-)
Dolly Duck Skrevet 2. mars 2007 #5 Skrevet 2. mars 2007 Uff, for en kjip måte å begynne en etterlengtet ferie!! Det er virkelig stakkars deg! Håper du har noen som er snille og passer godt på deg til du er frisk!! God bedring! =)
mamamimmi Skrevet 2. mars 2007 #6 Skrevet 2. mars 2007 Önsker deg god bedring, Martine! Og god EL! Håper på gode nyheter fra deg snart. Klemmer
evigoptimist Skrevet 2. mars 2007 #8 Skrevet 2. mars 2007 Huff, såååå kjedelig Martine! Alltid kjedelig å være syk, men ekstra kjipt å bli liggende i ferien..... Du får ligge under dyna/pleddet og pleie deg selv ( og holde mannen litt unna, så du ikke smitter han før el...). Lykke til =)))
maritmora Skrevet 2. mars 2007 #9 Skrevet 2. mars 2007 God bedring, Martine. Pyton å være syk. Hold deg langt unna mannen din fram til EL! Ikke verdt å utsette han for unødige baselusker...=) Klem
nicco Skrevet 3. mars 2007 #10 Skrevet 3. mars 2007 Uff, dette er ikke så kjekt, men utrolig mange i samme situasjon, da. Ta vare på deg selv, og sørg for å isolere mannen så han ikke blir smittet. Da er han vel klar til uka kanskje..Lykke til.
martine68 Skrevet 3. mars 2007 Forfatter #11 Skrevet 3. mars 2007 Tusen takk for trøstende ord fra dere alle. Det varmer. Nå er feberen på vei ned men ikke helt som normalt enda. Det er bra deilig å kjenne at kroppen blir bedre. Planlegger en liten handlerunde idag. Det vil vise seg jeg har litt for amisiøse mål for dagen. Må liksom teste formen også etter å ha fått alt servert siden tirsdag. Det er bra deilig å ha en mann som varter meg opp :-) Nå ser jeg med glede fram til el neste uke. Da skal mannen min få lønn for strevet de siste dagene. Krysser alt jeg har for at han fortsetter å være frisk. Han har ikke fått så mye som en nuss siden forrige helg. Tror vell ikke han har savnet dette de siste dagene da, men gleder meg til litt kos jeg nå. Dere får ha en flott helg alle sammen. Gla i dere :-)
Agne Skrevet 3. mars 2007 #12 Skrevet 3. mars 2007 Kjipt å være ayk, men bra du snart er bedre. Du må bare legge inn sjarmen om han blir syk også, han klarer nok en omgang selv om han er litt febril, gubben? Håper at du får klaff denne el da. Jeg for min del har testet og testet fra og med dag 11, men el, nei den har jeg ikek sett snurten av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå