Gå til innhold

Når kommer magen?


Klikk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er vel veldig individuelt, men de fleste får vel mage fra 3, 4 eller 5 måneder.

Husk at du sikkert ser magen før alle andre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i forrige svangerskap så kom den i uke 16-18, men ikkje skikkelig gavid mage før i uke 20, trur den kommer fortere på meg i dette svangerskapet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg hører dessverre ikke til her inne ennå, men da jeg var gravid med føstemann, fikk jeg ikke synlig mage (for andre iallefall...) før rundt uke 23. Som regel får en mage før med nummer 2.

 

Lykke til med svangerskapet og magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mage rundt uke 18 med første og andre rundt 3 månder,blir vel noe sånt med denne også :)

Er jo veldig kjekkt med den magen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, hopper innom fra 2. tri, jeg.

 

Jeg er i uke 18, og ingen mage ennå ;)

Så det kan ta sin tid.

Eneste måten man kan se det på - er om jeg ligger på rygg, og trekker magen inn.. Da er det nederste del som ikke går inn sammen med resten. Begynner å savne en liten en litt.. Men. Den kommer når den kommer :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke litt dumt å ikke klare å skjule det før 12 uker er gått?? Det er jo ikke noe man kan gjøre med det altså.. Da MÅ man jo fortelle det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er kjempe domt!!Ser at folk ser på magen min, prøver å holde den inne når jeg går rundt på jobben.. de fleste tør ikke spørre, så sånn sett er det jo greit da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, jeg er bare i uke 7 (tror jeg) og jeg syns alerede jeg har fått mage. jeg har født tidligere, en døfødsel i uke 34 ca, og hatt 3 sa, lurer litt på om det er defor at magen alerede har vokst litt..for jeg føler ikke det den oppblåste følelsen lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...