Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg som tok en graviditets test på onsdag, den var positiv.. så tok jeg en til i dag morest, men den var negativ.. uff så dumt altså-- Trodde endelig jeg var gravid etter en Ma i Desember jeg..

Men må vel bare inse at jeg ikke er det nå da, å at det er noe kluss med kroppen sikkert? Tanta er heller ikke kommet enda...

hilsen ei trist MayBritt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg lurte bare på om du har brukt den samme testen to ganger? Hvis du har brukt ulike tester, så skal du være klar over at testene ikke har samme følsomhet for HCG. Tror CB er mest følsom. QR er ikke spes. følsom.

Hvis tanta ikke er kommet, og du har en positiv test, ville jeg tatt kontakt med legekontoret, og fått det avklar ten gang for alle.

LYKKE TIL! Jeg krysser fingrene for deg!

Skrevet

Hva med å ta en test til? Kanskje det er noe feil med test nummer 2? Eller at den testen krever mer hcg? Ellers kan det være lurt å ta en tur til legen, slik at han får sjekket deg. Håper det går greit med deg denne gangen!!

Skrevet

hei frøya79:) Ja jeg brukte samme testen 2 ganger-- brukte QR testene-er ikke så bra QR testene da?

tanta er ikke her vettu. ar graviditets tegn oxo, svimmel. ømme pupper. å trett-- Ja må vel ta en tur på lege kontoret å sjekke det der sikkert. siden testen var positiv på onsdag.

Takk for at du svarte.

Takk for kryssing av fingrene.

Hilsen MayBritt

Skrevet

heia Mina mor til 2? Samboeren skal kjøpe med test sjø. får håpe det var noe feil med test 2 ja, brukte de Quick respons testene,, Må vel innom lege kontoret ja..

Hilsen MayBritt

Skrevet

Hei

De tester fra babyklar jeg hadde bestilt viser positivt fortsatt (tok i går) men streken blir først så svak at jeg må ha det under lampa, men etter 1-2 timer så kan du se en tynn lys strek. Men de jeg tok fra CB både vanglig og digital viser gravid, CB digital viste gravid i går også.

Tror du skal kjøpe CB jeg har mest tro på det jeg :)

Skrevet

Jeg stoler også mest på CB!

Skrevet

hei tiger baby-- og frøya 79:) samboeren har kjøpt 3 stykk clearblue digital tester nå.. så får prøve en sånn en når han kommer hjem fra jobb da:) Håper de er positive da.. uff.. var på sykehuset til ei venninne i går. hun fødte ei jente for 2 dager siden.. Uff er så baby syk jeg oxo no.. ber til høyere makter om at det er ei spire inne i meg nå...

Hilsen MayBritt :)

Skrevet

Hei nick_350750...

Husk å holde deg lenge før du tar test i ettermiddag. Urinen må være så konsentrert som mulig..

Ikke drikk eller spis og prøv å vente 4 timer før du tisser og tar prøven.

Rart at disse testene skal være så forskjellige. Men dersom du har en EL-test liggende kan du jo bruke en slik i samme urinen. Den skal også vise positivt på graviditet.

Lykke til...

Skrevet

hei igjen :) Tok en clearblue digital test no. å i ruta kom det opp gravid :) PUH_ så var sikkert en feil på den andre testen til Quick respons.. Så nå håper jeg spira sitter. skal til legen nå over helga å be om ultralyd GU. er 5 uker på vei etter siste menstrasjons dag-- :)

Holdt meg i 2 timer før jeg tisset på den. å har ikke spist siden i morest--- Men spiste en diger plett med kjøtt suppe etter jeg tok testen da.)

Klem fra MayBritt

Skrevet

Så godt å høre! Nå kan du kose deg og slappe av! Og feire at du er GRAVID!!!

Skrevet

SÅÅÅ BRA GRATULERER :)) SOM VI SIER HER EN STREK ER EN STREK :)

Jeg også måtte ta fem tester før jeg ble sikker at jeg er gravid, og tok to fra CB digital som lyste gravid. Har en til :) må nok gi den bort til venninnene mine :) men venter til spiren sitter

De CB testene vise positivt raskt mens de fra babyverden viser strek men Gud så tregt, etter flere timer kommer en synlig strek.

Valentin månede har gjordt sitt, det er så utrolig mange som er blitt gravide HURRRAAAA FOR OSS OG HURRRRAAAAAA FOR PRØVERE

Skrevet

Jeg stoler mindre og mindre på de QR testene.. har lest masse til nå og sel erfart at de kan vise strek som ikke er gravid og nå faktisk omvendt..

nei bruk CB eller tester fra billigtester.no

Skrevet

Gratulerer så mye!!!!!!

(Selv tok jeg 7 CB digitaltester for å bekrefte det da jeg var gravid - alle var positive, ville bare være skikkelig sikker!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...