Gå til innhold

Positiv test FØR IKM????


Lykketrollet 42pp, 15pp e. MA

Anbefalte innlegg

er det mnge her som har fått positiv test før IKM? Grunnen til at jeg spør om dette er fordi jeg nå (2 dager før IKM) har tatt en test som skulle vise tre dager før.... Denne er da seff negativ... :( Men trur dere det kan være håp enda...? Er ikke slik hver pp altså, men denne mnd har det vært så mye rart me meg..... Har på en måte vært psykisk gravid i 2 uker nå, så skuffelsen ble veldig stor nå...

 

Håper ikke jeg støter dere som ikke liker at vi prøvere utnytter oss av deres kunnskap, O store hormonmonstere.

Og så må jeg si tusen takk til den mye større prosentdelen som alltid er snille og koselige, og selvfølgelig lykke til til ALLE sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann du! Jeg fikk positiv test (mange ;-) ) 4 dager før ikm,så du har fortsatt mange dager å teste på selv om det er 2 dager til ikm.

Det er mange som ikke får positiv test før opptil en uke etter ikm. Første gangen jeg var gravid fikk jeg positivt på ikm dagen.

Du må huske at det tar noen dager før hcg-nivået er såpass høyt at det vil vises på en test. Og for enkelte så tar det litt lengre enn for andre.

Mitt råd til deg er å vente til dagen for ikm og teste da. Ikke test før, man blir bare så frustrert om testen da er negativ eller kanskje viser svaaaaaaaakt positiv. Tror det er mange som kan skrive under på de frustrasjonene her :-)

 

Lykke til også håper jeg vi kan ønske deg velommen inn her om noen dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan være håp enda. Jeg testet neg på IKM en gang, for så å teste pos noen dager senere. Ville prøvd å vente litt med å teste igjen, så slipper du å bli skuffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet ikke påsitivt før lenge etter IKM. Det er ikke alle som får en positiv test så tidlig. Vet tiden går kjemepeseint, men prøv å vent noen dager å ta en ny test. Det er fortsatt håp for deg. Og skulle du ikke være gravid må du bare prøve igjen.

 

Til opplysning testet jeg ikke positivt før 2 uker etter IKM, men jeg var sannelig gravid likevel!

 

Lykke til! Får håpe du har en liten spire i magen din :)

Gi tilbakemelding når du vet noe da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for fine og oppmuntrende svar! :D Jeg skal virkelig prøve å vente til uka før jeg tester igjen nå, men har en cb liggende, så får prøve å få gjemt den å glemme hvor den er... Hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg testet positivt 5 dager over IKM og tok test annenhver dag fra før IKM: fikk negativ hver gang, men på 5 dagen satt det. Lykke til Lykketrollet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk Geddy! hadde igrunn mista alt håpet, men takket være dere her inne, har jeg fått det litt tilbake nå :D men er vel ikke bra å håpe for mye heller vel, risikerer å få innbilt svangerskap til slutt jeg trur jeg! Hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dette er veldig individuelt. Selv testet jeg postitivt 4-5 dager før IKM. Tror det kan ha noe med at perioden mellom mens og eggløsning er kort hos meg, denne gangen bare 7 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...